13

ژوئن
2019

خرید کسب و کار مناسب در کانادا

Posted By : کاناداهوم/ 327

امروزه یکی از راه های دریافت ویزای کاری و اقامت دائم کانادا، خرید یا ایجاد یک کسب و کار در این کشور می باشد. متقاضیان مهاجرت از این روش می توانند تمام یا حداقل 51 درصد از سهام یک بیزینس را خریداری نمایند.

بیزینس مورد نظر می تواند یک شرکت یا یک کسب و کار مانند یک مغازه و یا رستوران باشد. محل کسب و کار نیز ممکن است متعلق به مالک بیزینس بوده و یا اجاره ای باشد.

در هر حال تحت شرایطی خاص، ممکن است واجد شرایط خرید یا ایجاد یک بیزینس در کانادا شوید. گام اول در این راه این است که یک فرصت بیزینسی فعال و مناسب پیدا کنید، حال آنکه فهرست خاصی از کسب و کارهای قابل قبول وجود ندارد.

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که کجا می توانید کسب و کارهایی را برای خرید انتخاب کنید؟ در حالی که ممکن است لیست برخی از آگهی ها را در روزنامه های محلی خود پیدا کنید، ولی احتمالا آن چیزی که به دنبالش هستید را پیدا نخواهید کرد. پیدا کردن کسب و کار مناسب مستلزم صرف زمان، تلاش و کمی جستجو خواهد بود. در این مقاله به چند منبع قابل استفاده برای یافتن کسب و کار مناسب اشاره شده است.

خریداران یک کسب و کار باید مراقب باشند چرا که فرصت های تجاری بسیاری در لیست فروش وجود دارند که شرایط آنها گمراه کننده بوده و یا در مورد آنها بزرگنمایی و اغراق صورت گرفته است. اگر یک فرصت کاری بیش از حد متعارف خوب و جذاب به نظر می رسد، بهتر است با احتیاط برخورد نمایید. به خاطر داشته باشید که اگر به راحتی امکان داشت ثروتمند شوید و یا 4 هزار دلار در هفته از کار در منزل کسب کنید، آن وقت همه به دنبال این بودند که بر روی چنین فرصت هایی سرمایه گذاری کنند.

به عنوان یک فروشنده، پیش از آنکه کسب و کار خود را در بازار عمومی ارائه دهید، ممکن است بخواهید ابتدا موضوع را با اطرافیان خود در میان بگذارید. ممکن است که قبلا یک کارمند داشته اید که می داند چگونه کسب و کار شما را انجام دهد و علاقه مند به خرید آن باشد. مشتریان یا تأمین کنندگانی که در گذشته به کار شما علاقه نشان داده اند نیز کاندیداهای ایده آلی برای شما هستند.

شرکت بین المللی کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به سرمایه گذاری در کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، فرم ارزیابی مهاجرت سرمایه گذاری را تکمیل کرده یا با دفاتر ما در کانادا یا ایران تماس حاصل نمایند تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.