24

فوریه
2020

خبر خوب برای فارغ التحصیلان دانشگاه های کانادا

Posted By : کاناداهوم/ 169

خبر خوب برای فارغ التحصیلان دانشگاه های کانادا

۴ اسفند ۱۳۹۸

اخبار, اخبار مهاجرت در

دانشجویان خارجی کانادا که درسشان در کانادا تمام شده است از این پس دیگر لازم نیست تا رسیدگی به درخواست ویزای کار کانادا پس از فارغ التحصیلی یا PGWP در کانادا بمانند. از این پس فارغ التحصیلانی که واجد شرایط کار تمام وقت در کانادا بدون ویزای کار هستند خواهند توانست حتی در صورت ترک کانادا و ورود مجدد به کانادا به صورت قانونی در کانادا کار کنند. دانشجویان خارجی می بایست درخواست PGWP را قبل از منقضی شدن ویزای تحصیلی شان ارائه کنند تا بتوانند به صورت تمام وقت در کانادا کار کنند. رسیدگی به درخواست PGWP ممکن است تا 90 روز به طول بینجامد.
متقاضیان دریافت ویزای PGWP برای کار در کانادا بدون ویزای کار باید واجد شرایط زیر باشند:

هنگام درخواست PGWP ویزای تحصیلی معتبر داشته باشند؛
دوره تحصبلی خود را تمام کرده و مدرک خود را اخذ کرده باشند؛
به صورت تمام وقت مشغول تحصیل بوده باشند و حد اقل دوره تحصیلی شان کمتر از شش ماه نبوده باشد؛
بیش از 20 ساعت در هفته در طول دوره تحصیلی شان کار نکرده باشند

اگر دولت فدرال کانادا با درخواست ویزای کار مخالفت کند فرد فارغ التحصیل باید به محض متوجه شدن از این تصمیم وزارت مهاجرت کانادا، کار در کانادا را متوقف کند.
PGWP و اقامت دائم کانادا
پس از اتمام دوره تحصیلی برخی از دانشجویان خارجی ممکن است با PGWP واجد شرایط کار و ماندن در کانادا باشند. اگر درخواست ویزای کار تایید شود فارغ التحصیلان خارجی می توانند بین 8 ماه تا 3 سال در کانادا بمانند و کار کنند. اگر هدف غایی دانشجوی فارغ التحصیل اقامت و سکونت دائمی در کانادا باشد کسب تحربه کاری از طریق PGWP می تواند راهیابی وی به اقامت دائم کانادا از طریق سیستم اکسپرس انتری را تسهیل کند.
گفتنی است اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
اکسپرس انتری در جدیدترین پذیرش خود رکورد شکست
زندگی در کانادا؛ توییت های تامل برانگیز یک دانشجوی ژاپنی
یک تغییر بزرگ! ساسکاچوان بیش از ۲۰۰ شغل را به مشاغل مورد نیاز اضافه کرد
بیلبوردهای ضدمهاجرت در کانادا پایین آورده شدند
پذیرش ۲۴ جولای برگزار شد؛ دعوت از ۳۶۰۰ متقاضی دیگر برای تقاضا جهت اقامت دائم
احمد حسین: سخن گفتن از اثرات مثبت مهاجران و پناهندگان بهترین سلاح بر علیه ترس است
اکثر کانادایی ها هنوز نسبت به پدیده مهاجرت و مهاجران دید مثبتی دارند
کانادا جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری را برگزار کرد
حکم قاضی کبکی در مورد تعلیق درخواست ۱۸۰۰۰ متقاضی مهاجرت صادر شد
مقررات جدید کبک برای حمایت از کارگران خارجی موقت

۴ اسفند ۱۳۹۸


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.