13

مارس
2019

خانواده Brampton در بین قربانیان سقوط هواپیمای اتیوپی تایید شدند

Posted By : کاناداهوم/ 394

خانواده Brampton از انتاریو از جمله 18 نفر قربانیان کانادایی هستند که در آخر هفته گذشته و در جریان سقوط هواپیمای مسافربری اتیوپی کشته شدند.

براساس گزارش هیات مدیره مدارس منطقه Peel، یکی از دانش آموزان دبیرستان Chinguacousy به نام Ashka Dixit به همراه اعضای خانواده اش در این سانحه دلخراش جان باختند.

​Sao-Kham Mork-Gerra، مدیر این مدرسه در اطلاعیه ای چنین عنوان کرد:”غم بزرگی است که این نامه را برای اطلاع شما از مرگ یکی از دانش آموزان مدرسه یعنی Dixit می نویسم. این تراژدی باعث ناراحتی و اندوه فراوان دانش آموزان و پرسنل مدرسه متوسطه شد.” وی خطاب به دیگر والدین گفت که پلیس به ما اطلاع داده است که Ashka همراه با والدین، خواهر و پدر و مادربزرگش جزو مسافران پرواز خطوط هوایی اتیوپی بودند که در سقوط مرگبار دو روز پیش جان باختند.

مدرسه دولتی بزرگسالان Centennial نیز مرگ خواهر Ashka به نام Anushka را تایید کرده و در بیانیه ای گفته است:”ما از شنیدن درگذشت غم انگیز Anushka، خواهر، والدین و پدربزرگ و مادربزرگش اندوهگین هستیم. ما امروز و همیشه عاشق کسانی هستیم که دوستشان داریم.”

شایان ذکر است که در تاریخ 10 مارس، یک فروند هواپیما متعلق به خطوط هوایی اتیوپی، مدت کوتاهی پس از برخاستن از زمین سقوط کرد و همه 157 مسافر و خدمه هواپیما از جمله 18 نفر کانادایی جان باختند.

در آخرین خبر اعلامی توسط خطوط هوایی اتیوپی گفته شده که اطلاعات و صداهای ضبط شده در جعبه سیاه هواپیما در حال بررسی است و این شرکت تا زمانی که علت حادثه مشخص نشود پروازهای ناوگان بوئینگ خود را متوقف کرده است.

علاوه بر جان باختگان کانادایی، 32 نفر کنیایی، 9 شهروند اتیوپی، شهروندان چینی، آمریکایی و ایتالیایی هر کدام 8 نفر، شهروندان مصری، فرانسوی و انگلیسی هر کدام 7 نفر، 5 نفر هلندی، و از شهروندان هندی و اسلواکی هر کدام 4 نفر در این پرواز شناسایی شده‌ اند.

یک منبع آگاه دولتی به GlobalNews گفت که احتمالا یک هیات کانادایی برای دیدار با مسئولین و مقامات محلی و پیگیری جزئیات حادثه به اتیوپی می‌روند.

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا نیز تاکید کرد خانواده قربانیان برای کسب اطلاعات دقیق با وزارت امور خارجه تماس بگیرند.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.