20

آوریل
2019

حداقل مخارج مورد نیاز برای اینکه بتوانید در سال 2019 به تنهایی درتورنتو زندگی کنید

Posted By : کاناداهوم/ 419

شهر تورنتو، یکی از شهرهای بسیار گران کانادا به ویژه برای افرادی است که قصد اجاره خانه دارند. جوانانی که در این شهر ساکن هستند هزینه های آن را به شدت بالا توصیف می کنند و می گویند استطاعت مالی کافی برای پرداخت این هزینه ها را ندارند. انتظار می رود که میزان اجاره بها در سال 2019 به میزان 11 درصد افزایش یابد و مشخص نیست که بازار املاک دچار چه شرایطی باشد. در حال حاضر میانگین قیمت یک خانه مجزا در تورنتو تقریبا 1.3 میلیون دلار است.

با این حال، بسیاری از افراد نمی توانند از زندگی در این شهر چشم پوشی کرده و فقط زمان می خرند تا بتوانند کمی بیشتر از امکانات آن استفاده کنند. با وجود اینکه تورنتو شهر گرانی است، اما به ویژه در فصل تابستان، شهری بسیار زیبا و پر هیجان می باشد.

برای نشان دادن اینکه این شهر چقدر گران است، در ادامه به بیان حداقل مخارج ماهانه ای که یک فرد بتواند در سال 2019 به تنهایی در تورنتو زندگی کند می پردازیم.

بیشترین هزینه ها در تورنتو را هزینه اجاره مسکن تشکیل می دهد. به گزارش وب سایت Numbeo؛ که هزینه های زندگی در شهرهای مختلف جهان را مقایسه می کند، میانگین هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر تورنتو در حال حاضر 2،054.35 دلار است. با این حال وب سایت Padmapper نیز تورنتو را به عنوان گران ترین شهر برای اجاره در کانادا عنوان کرده به گونه ای که هزینه اجاره یک خانه یک خوابه در آن حدود 2،270 دلار است. بنابراین می توان گفت که میانگین اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر حدود 2،162 دلار است و این شامل هزینه آب و برق و اینترنت نمی شود.

Numbeo هزینه های خدمات پایه (شامل برق، گرمایش، سرمایش، آب و جمع آوری زباله) را برای یک فرد تورنتویی حدود 162.88 دلار محاسبه نموده و بابت اینترنت هم به طور میانگین 70 دلار به این مبلغ افزوده می شود. بنابراین می توان گفت در مجموع برای اجاره یک واحد آپارتمان یک خوابه باید حداقل مبلغ 2،394.88 دلار در ماه پرداخت شود.

یک بسته اینترنت 4 گیگابایتی در تورنتو حدود 90 دلار در ماه هزینه دارد .شاید به همین دلیل است که همه مشتاق استفاده از طرح های 50 دلاری ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه بابت اینترنت 2 یا 3 گیگابایتی می باشند و برای خرید آن هجوم می برند. بسته های تماس و اینترنت موبایل در کانادا نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر گران تر است به طوری که دولت فدرال در حال افزایش رقابت برای کاهش هزینه های طرح های تلفن همراه در سال جاری است.

بسیاری از کسانی که در مرکز شهر تورنتو زندگی می کنند، می توانند به راحتی از یک نقطه به نقطه دیگر پیاده روی کنند. افرادی که از سیستم حمل و نقل TTC برای رفت و برگشت به سر کار استفاده می کنند، مشمول پرداخت هزینه ای در حدود 146.25 دلار در ماه می شوند.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.