26

مه
2019

جوانان کانادایی برای مدیریت امور مالی خود کمتر به بانک ها متکی هستند

Posted By : کاناداهوم/ 359

مطالعه انجام شده توسط J.D. Power در سال 2019 درباره میزان رضایت از سیستم بانکداری کانادا، به بررسی رضایت مشتریان از خدمات بانک های بزرگ و متوسط کانادا پرداخته است.

در میان پنج بانک بزرگ، بانک TD Canada Trust با کسب 789 امتیاز، بالاترین میزان رضایت مشتری را به دست آورده، در حالی که RBC Royal Bank با امتیاز 784 پس از آن و در رده دوم قرار گرفته است. همچنین بانک BMO Bank of Montreal با 782 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

در میان بانک های متوسط، Tangerine با امتیاز 827 در بالاترین رتبه قرار گرفت و ATB Financial با امتیاز 815 در رده دوم و Desjardins نیز با 803 امتیاز در رده سوم قرار دارند.

هنگام سنجش میزان رضایت مشتریان، شش عامل در نظر گرفته شده است که عبارتند از: فعالیت های کانال، ارتباطات/مشاوره، میزان تسهیلات، افتتاح حساب جدید، حل مشکلات و تنوع خدمات/هزینه ها.

به گفته Jessica Moorhouse، مشاور امور مالی، منطقی به نظر می رسد که بانک Tangerine رتبه اول را در میان بانک های متوسط به دست آورده، چرا که آنها هزینه ای اضافی برای حساب های جاری خود در نظر نگرفته اند و بهره بیشتری نیز بابت حساب های پس انداز خود می پردازند.

Moorhouse به جوانان توصیه نموده که اقدام به پس انداز و صرفه جویی در هزینه ها نمایند و گفته است بیشتر جوانان کانادایی از مواردی که در بلند مدت بر وضعیت مالی آنان تاثیرگذار است، آگاهی یافته اند.

وی می افزاید:”ما سعی داریم بیش از همیشه در هزینه ها صرفه جویی کنیم، زیرا بهتر از هر زمان می دانیم که این هزینه ها در طول سال ها یا طی چند دهه چقدر خواهد شد.”

وی همچنین اظهار داشت:”جوانان کانادایی لزوما به دنبال رها شدن از بانک ها به دلیل وجود سایر پلت فرم های مالی دیجیتال نیستند، بلکه در واقع سیستم بانکداری آنان در حال تغییر است. نسل جدید در جستجوی یک مکان خاص برای حساب های پس انداز و جاری، کارت های اعتباری و دریافت وام و بیمه نیست. ما در حال حاضر گزینه های بیشتری داریم، بنابراین به دنبال به دست آوردن بالاترین ارزشها هستیم.”

به گفته وی، پلت فرم هایی نظیر Credit Carma و KOHO خدماتی در زمینه امور مالی افراد ارائه داده که به دلیل مقرون به صرفه بودن، قادر به ایجاد زیر مجموعه نیز می باشند. البته این پلت فرم ها جایگزین بانک ها نمی شوند، اما در حال تامین نیازهایی می باشند که تاکنون برآورده نشده اند.

به عنوان مثال، نسل جوان KOHO را به عنوان راهی برای باز کردن حساب بانکی جدید بدون پرداخت هزینه انتخاب می کنند و Credit Karma نیز به کاربرانش اجازه می دهد تا امتیازات TransUnion خود را به صورت رایگان بررسی و گزارش نمایند. در حالی که این کار توسط دیگر بانک ها 19.99 دلار در ماه هزینه در پی دارد.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.