16

ژوئن
2019

جوامع موجود در پایلوت مهاجرت به مناطق شمالی و روستایی معرفی شدند

Posted By : کاناداهوم/ 318

دولت کانادا نام ۱۱ جامعه یا community را که قرار است در پایلوت مناطق شمالی و روستایی کانادا شرکت کنند اعلام کرده است. این پایلوت مهاجرتی به جوامع روستایی و شمالی کوچک کمک می کند تا کارگران ماهر خارجی را جذب کرده و مسیر اقامت دائم آنها را فراهم کنند.

طبق اعداد و ارقام اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا جوامع روستایی کانادا بیش از چهار میلیون کانادایی را استخدام می کنند و مسئول تقریبا ۳۰ درصد تولید ناخالص داخلی هستند. هدف از این پایلوت مهاجرتی این است که مشکل کمبود نیروی کار در این جوامع کوچک بر طرف شود.

کاهش نرخ زاد و ولد، افزایش تعداد بازنشسته ها و مهاجرت بومیان به مناطق پرجمعیت تر کانادا علت اصلی این کمبود نیروی کار در این مناطق است. این یازده جامعه به تفکیک هر استان عبارت اند از:

انتاریو   

منیتوبا

ساسکاچوان

آلبرتا

بریتیش کلمبیا

اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا گفته است که معیار انتخاب این جوامع نیازهای اقتصادی ، وجود منابع و شرکای مورد نیاز برای اجرای پایلوت بوده است و “الگویی برای سایر مناطق کانادا است”.

هر یک از مناطق با سازمان توسعه اقتصادی محلی جهت استخدام و ارزیابی متقاضیان مهاجرت بر اساس نیازهای اقتصادی و آگهی های شغلی همکاری خواهد کرد و متقاضیان منتخب را برای اقامت دائم حمایت خواهد نمود. این جوامع منتخب ممکن است در جایگاهی قرار داشته باشند که از ابتدای پاییز سال جاری فرایند شناسایی متقاضیان مهاجرت را آغاز کنند و متقاضیان منتخب هم از سال ۲۰۲۰ وارد کانادا خواهند شد.  

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.