29

ژوئن
2019

جزییات پذیرش ۲۰ ژوئن؛ صدور ۴۵۰ دعوتنامه توسط منیتوبا برای متقاضیان اسکیلد ورکر و فارغ التحصیلان خارجی

Posted By : کاناداهوم/ 358

جدیدترین خبرهای رسیده به دست کاناداهوم حاکی از این هستند که این استان در جدیدترین پذیرش خود که در تاریخ 20 ژوئن برگزار نموده، از 450 متقاضی مهاجرت دعوت کرده تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان و در نهایت اقامت دائم کانادا ارائه کنند.

این دعوتنامه ها که به توصیه نامه برای تقاضا یا به اختصار LAA موسوم هستند برای متقاضیانی صادر شدند که در مسیرهای مهاجرتی Skilled Workers in Manitoba، Skilled Workers Overseas و International Education حضور داشتند. این هر سه مسیر مهاجرتی بخشی از برنامه مهاجرت استانی منیتوبا هستند که به این استان اجازه می دهند متقاضیان مهاجرتی را انتخاب کند که دارای مهارت های مورد نیاز کارفرمایان این استان هستند و این توانایی را دارند که به سرعت ساکن شوند و از لحاظ اقتصادی خود را ساپورت کنند.

دعوت از متقاضیان اکسپرس انتری

جزییات تعداد صدور این LAA ها که در پذیرش 20 ژوئن صادر شدند به شرح زیر است:  

ابراز تمایل

بدین ترتیب با برگزاری این پذیرش، مجموع توصیه نامه های صادره برای متقاضیان اسکیلد ورکر در سال 2019 به 4 هزار و 979 می رسد.

منیتوبا اعلام کرده است که 133 تا از توصیه نامه هایی را که در پذیرش 20 ژوئن صادر شد به دست متقاضیانی رسید که در سیستم اکسپرس انتری فدرال حضور داشتند؛ این متقاضیان دارای کد راستی آزمایی معتبر بوده و در یکی از مشاغل مورد نیاز منیتوبا دارای سابقه کار بوده اند.

جالب است بدانید که آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب حتما در دوئر بعدی برای آنها دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا صادر خواهد شد.

سایر متقاضیان مسیر مهاجرتی Skilled Workers Overseas که در پذیرش 20 ژوئن توصیه نامه دریافت کردند واجد شرایط زیر بودند:

همچنین، 33 دعوتنامه دیگر هم برای آندسته از متقاضیان مهاجرت از طریق مسیر مهاجرتی Skilled Workers Overseas صادر شد؛ این متقاضیان مستقیما از طریق  Strategic Recruitment Initiatives برنامه مهاجرت استانی منیتوبا دعوت شدند.  

گفتنی است Skilled Workers in Manitoba Stream در برابر کارگران ماهر خارجی و فارغ التحصیان خارجی که در حال حاضر در منیتوبا کار می کنند و از کارفرمای منیتوبایی خود پیشنهاد کار تمام وقت دائمی دریافت کرده اند باز است.

اکثر متقاضیان اسکیلد ورکر که مایل هستند از طرف منیتوبا انتخاب شوند باید در گام نخست ابراز تمایل کنند و یا به بیان دقیق تر Expression of Interest خود را ثبت کنئد. این متقاضیان در این مرحله اطلاعات لازم را در مورد خود ارائه می کنند؛ این اطلاعات شامل تحصیلات، سابقه کار، تسلط بر زبان های انگلیسی یا فرانسه ، خویشاوندان و آشنایان در منیتوبا و سایر عوامل می شود. سپس بر اساس اطلاعاتی که ارائه داده اند امتیازی دریافت می کنند.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.