27

ژوئن
2020

جزیره پرنس ادوارد؛ سه پذیرش در ژوئن

Posted By : کاناداهوم/ 136

جزیره پرنس ادوارد؛ سه پذیرش در ژوئن

۶ تیر ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

خبرها حکایت از این دارند که جزیره پرنس ادوارد در ماه ژوئن سه پذیرش مرتبط با برنامه مهاجرت استانی برگزار کرده است. برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد معمولا تاریخ پذیرش های سال را جلوتر از موعد اعلام می کند اما این بار به خاطر اختلالات کرونا تاریخ گزارش پذیرش ها را تغییر داده است.
اولین پذیرش در تاریخ 10 ژوئن برگزار شده و طی آن برای 9 متقاضی اکسپرس انتری و Labour Impact دعوتنامه صادر کرده است. سپس در 18 ژوئن برای 10 متقاضی در هر دو دسته مهاجرتی دعوتنامه صادر کرده است. و در نهایت در تاریخ 23 ژوئن برای 91 متقاضی دعوتنامه صادر کرده است. این اولین بار بوده که متقاضیان Business Impact از شروع پنجه انداختن کرونا بر کسب و کار کانادایی ها طی پذیرش دعوت شده اند. از طریق این دسته مهاجرتی برای 20 متقاضی دعوتنامه صادر شده و بدین ترتیب بزرگترین پذیرش سال برای این مسیر مهاجرتی بوده است. جزیره پرنس ادوارد همچنین از طریق سومین پذیرش برای 71 متقاضی اکسپرس انتری     Labour Impact  دعوتنامه صادر کرده است.
اکسپرس انتری جزیره پرنس ادوارد
دسته اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد برنامه ای است که با سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال کانادا هماهنگ است. گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای متقاضیانی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست.
متقاضیان اکسپرس انتری که در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS امتیاز بالایی ندارند می توانند از راه های گوناگون امتیاز خود را افزایش دهند؛ انتخاب شدن از طرف استان بارزترین شیوه برای کسب امتیاز بیشتر در سیستم جامع رتبه بندی است که 600 امتیاز را نصیب متقاضی می کند. لازم به ذکر است که مسیرهای مهاجرتی 9 استان از بین استان ها و مناطق کانادا در برنامه مهاجرت استانی مرتبط با اکسپرس انتری است.
Labour Impact
دسته مهاجرتی Labour Impact برای اتباع خارجی است که از طرف کارفرما در جزیره پرنس ادوارد پیشنهاد کار معتبر دریافت کرده اند و از حمایت کارفرمای خود برخوردارند. این دسته به سه مسیر تقسیم می شود: Skilled Worker،   Critical Worker و International Graduate.
متقاضیان در این دسته نیز باید پروفایل اعلانیه تمایل خود را ارائه کنند تا از طریق دسته مهاجرتی Labour Impact برای انتخاب شدن از طرف استان لحاظ شوند.
Business Impact
برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد برای 20 متقاضی که در  Business Impact: Work Permit Stream حضور داشته اند دعوتنامه صادر کرده است. این متقاضیان می بایست حداقل 117 امتیاز می داشتند. مسیر مهاجرتی Work Permit Stream مناسب کارآفرینانی است که مایل به تاسیس و راه اندازی کسب و کار در جزیره پرنس ادوارد هستند.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
۱۴۳ متقاضی اکسپرس انتری از طرف جزیره پرنس ادوارد دعوت شدند
بزرگترین پذیرش EOI جزیره پرنس ادوارد آیلند برگزار شد
برگزاری اولین پذیرش جزیره پرنس ادوارد در سال ۲۰۲۰
جدیدترین پذیرش جزیره پرنس ادوارد برگزار شد
پرینس ادوارد آیلند جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری را برگزار کرد
دعوت از ۳ هزار و ۶۰۰ متقاضی، در بزرگترین پذیرش اکسپرس انتری سال ۲۰۱۹!
صدور دعوتنامه برای ۱۸۰ متقاضی اکسپرس انتری توسط استان آلبرتا
تغییرات جدید در اکسپرس انتری نیو برانزویک
نیو فاندلند و لابرادور امسال از هدف مهاجرتی ۲۰۲۲ فراتر خواهد رفت
تورنتو؛ بزرگترین قطب تکنولوژی در امریکای شمالی برای مهاجران؟

۶ تیر ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.