07

ژوئن
2019

جریمه 750 دلاری در انتظار کانادایی هایی که اتومبیلشان را در ملک شخصی پارک می کنند!

Posted By : کاناداهوم/ 423

اخیرا یک مرد تورنتویی به دلیل دریافت قبض جریمه پارک در محوطه مقابل خانه اش بسیار شگفت زده شد. Kazi Islam می گوید قصد دارد بابت دریافت برگ جریمه 750 دلاری به دلیل پارک کردن اتومبیلش بر روی چمن های ملک خصوصی خود در Brampton، شکایت کند. در قبض جریمه نوشته شده که Islam خودروی خود را در منطقه غیرمجاز پارک نموده است. وی در مصاحبه ای با CTV اعلام کرد که خودروی خود را بر روی چمن های جلوی خانه اش پارک کرده است، به گونه ای که چرخ های جلو روی چمن حیاط و چرخ های عقبی بر روی پیادرو قرار داشته و این رویه ای است که طی ده سال گذشته همواره وجود داشته است.

با این حال، Islam گفت که وقتی قبض جریمه 750 دلاری را بر روی شیشه جلوی اتومبیل خود با عنوان “پارک در ناحیه غیر مجاز” پیدا کرد، شوکه شد.

او تصور می کند که دریافت قبض جریمه به دلیل پارک ماشین در ملک شخصی بسیار مسخره است و گفت:”این ملک خصوصی من است و این راه ماشین رو مختص به خودم است. من بابت آن پول داده ام.” با این حال، شهرداری برامپتون مخالف این قضیه است.

شهرداری Brampton ماه گذشته اعلام نمود که مطابق قانون جدید، هر گونه پارک خودرو در محوطه قابل دید یک خانه، صرف نظر از خصوصی یا عمومی بودن آن منطقه، ممنوع می باشد و مشمول جریمه می گردد. آنها می گویند که این قانون مشابه دیگر استان های کانادا همچون بریتیش کلمبیا، انتاریو، کبک، آلبرتا، نوا اسکوشیا، مانیتوبا و نیوفاندلند و لابرادور بوده و از آوریل 2019 اجرایی شده است. طی سال جاری، بیش از 650 شکایت مشابه بابت پارک خودرو در Brampton دریافت شده است.

در حالی که  Islam به CTV گفته که قصد دارد علیه این جریمه شکایت کند اما با وجود اینکه قبلا اتفاقات مشابهی از این قبیل رخ داده و چنین شکایت هایی به امری عادی تبدیل شده، به نظر نمی رسد که به درخواست او رسیدگی شود.

در گذشته نیز چنین اتفاقی رخ داده که البته با این قضیه کمی متفاوت می باشد. Huffington Post در گزارشی نوشت:”مردی در کلگری پس از رفتن به تعطیلات، ماشین خود را در یک حراجی از دست داد!”

در فوریه سال 2016، Lukas Pesut قبل از سفر به آلمان اتومبیل خود را بیرون از خانه دوستش پارک کرد. مدتی بعد، کامیون او توقیف شد چرا که یکی از همسایه ها شکایت کرده بود که این کامیون چندین روز در آنجا پارک شده و رها گردیده است.

شهرداری کلگری اتومبیل را توقیف کرد و اجازه نداد که دوست Lukas آن را تحویل بگیرد چرا که از شماره پلاک آن بی اطلاع بود و دسترسی به دوستش نیز نداشت. در نهایت، این خودرو که 100 هزار دلار قیمت داشت به قیمت 18 هزار دلار به حراج گذاشته شد.  

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.