05

جولای
2019

جریمه نقدی و زندان برای مرد دخیل در درگیری مستانه

Posted By : کاناداهوم/ 310

[ad_1]

برایان هیگینز- سی بی سی
برایان هیگینز گزارشگر بخش خبر چندرسانه ای سراسری کانادا (سی بی سی/ CBC) نوشت، دادگاهی در شارلوت تان، آیور کانر باسوال مرد 22 ساله اهل دانستفینیج واقع در استان جزیره پرینس ادوارد کانادا را نقره داغ کرد. زیرا این مرد در ماه سپتامبر در میخانه ای در خیابان کنت شارلوت تان در درگیری مستانه با مردی دیگر دخیل بود. وی در خلال درگیری یک بطری آبجو را به سوی طرف دیگر دعوا پرتاب کرد. اما این بطری به دهان زنی اصابت نمود، که شاهد ماجرا و دوست طرف مقابل بود. و اینک آقای باسوال باید بر اساس حکم دادگاه از جمله هزینه تقریبا 9 هزار دلاری دندانپزشکی این زن را بپردازد. چراکه اصابت بطری به دهان او، سبب افتادن یک دندان و آسیب دیدگی نیازمند به بخیه شد. جراحاتی که هزینه آنها سر به 8 هزار و 884 دلار و 70 سنت زد.
فراموشی ناشی از مستی
لیسا گلدن دادستان مربوطه در جریان محاکمه باسوال گفت، که متهم در هنگام دعوا بسیار مست بوده است. درنتیجه برخی از ماجراها را چندان به خاطر نمی آورد. اما در عین حال آنقدر قابل اعتماد می باشد که در همان ابتدا تقصیر خود را پذیرقته، و همچنین ابراز پشیمانی کرده است.
این اظهارات با واقعیت همخوانی دارند. کمااینکه آقای باسوال پیش از صدور حکم از سوی قاضی جان داگلاس برعلیه خود، در دادگاه خاطرنشان کرد: آماده و مایلم پیامدهای (اقدامم) را بپذیرم، که سبب آسیب دیدگی (خانم مورد اشاره) شد. همچنین از این بابت متاسفم.
مشکلی جدی در شارلوت تان
جرد کلی وکیل مدافع آقای باسوال در دادگاه اظهار داشت که موکلش درس خوانده دانشسرای هلند است، و در حال حاضر در حرفه نجاری به کار اشتغال دارد. سابقه کاری اش هم خوب و بی سوءپیشینه می باشد. وی در ادامه افزود: آدم های خوب اغلب دست به اقدامات احمقانه می زنند. و گاهی این اقدامات احمقانه مانند همین مورد مطروحه، سبب آسیب های بزرگ می شوند. به شخصه شاهد بوده ام که آدم های خوب به میخانه بروند، و دست به اقدامات احمقانه بزنند. این مشکلی جدی در شارلوت تان است.
قاضی نامبرده در کنار جریمه نقدی مورد اشاره، آقای باسوال را به 45 روز زندان هم محکوم کرد. اما وی این حبس را در روزهای آخرهفته خواهد کشید، تا بتواند شغلش را حفظ کند.

[ad_2]