30

جولای
2020

جدیدترین Tech Draw انتاریو برگزار شد

Posted By : کاناداهوم/ 110

جدیدترین Tech Draw انتاریو برگزار شد

۸ مرداد ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

استان انتاریو امروز 29 جولای سومین Tech Draw را برگزار کرده و طی آن از متقاضیان اکسپرس انتری دعوت کرده است تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه کنند. متقاضیان نیازی به داشتن پیشنهاد شغل نداشته اند اما می بایست علاوه بر داشتن پروفایل دذر سیستم اکسپرس انتری در یکی از شش شغل زیر که مربوط به فناوری هستند نیز حد اقل یک سال سابقه کار می داشتند:

مدیران سیستم های اطلاعات و کامپیوتر NOC 0213
مهندسان کامپیوتر NOC 2147
مدیران دیتا و تحلیلگران سامانه داده ها NOC 2172
طراحان و مهندسان نرم افزار NOC 2173
توسعه دهندگان رسانه های تعاملی و برنامه نویسان کامپیوتر NOC 2174
طراحان و توسعه دهندگان وب NOC 2175

اگر متقاضیانی که در جدیدترین Tech Draw برنامه مهاجرت استانی انتاریو دعوت شدند از طرف استان هم انتخاب شوند 600 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی کسب خواهند کرد و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری فدرال حتما برای آنها دعوتنامه صادر خواهد شد.     
استان انتاریو یکی از 9 استانی است که برنامه مهاجرتی آنها با اکسپرس انتری مرتبط است. تنها استانی که برنامه مهاجرت استانی ندارد کبک است. متقاضیانی که از طرف انتاریو اعلانیه تمایل یا NOI دریافت می کنند باید واجد شرایط مسیر اولویت های سرمایه انسانی باشند.
Tech Draw چیست؟
Tech Draw های برنامه مهاجرت استانی انتاریو از طریق مسیر مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی انجام می شوند؛ این مسیر به برنامه مهاجرت استانی انتاریو اجازه می دهد در صف انتظار اکسپرس انتری فدرال به دنبال متقاضیانی بگردد که واجد شرایط این مسیر هستند.
جاب آفر یا پیشنهاد شغل در مسیر اولویت های سرمایه انسانی جزو شرایط ضروری نیست اما متقاضیان باید در صف انتظار اکسپرس انتری پروفایل داشته باشند. هدف از این پذیرش ها مشخصا انتخاب متقاضیان اکسپرس انتری واجد شرایطی است که در یکی از شش شغل مزبور حد اقل یک سال سابقه کار تمام وقت و مداوم و یا معادل آن سابقه کار پاره وقت داشته اند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
افزایش مهاجرت به شمال انتاریو از طریق برنامه ی Pilot
افزایش شهروندان کانادا با اصلاح قوانین اعطای شهروندی
کانادا: در برنامه مهاجرت استانی، جا برای ۲۰۰۰ کارگر موقت وجود دارد
صدور ۳۳۵۰ دعوتنامه در پذیرش جدید اکسپرس انتری
انتاریو مسیر مهاجرتی Masters Graduate را بازگشایی کرد
برنامه های مهاجرت استانی کانادا جایگزینی برای اصلاحات اخیر در سیستم مهاجرتی کبک
جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری با دعوت از ۳۶۰۰ متقاضی برگزار شد
صدور ۲۰۴ دعوتنامه در جدیدترین پذیرش نوا اسکوشیا
دعوت از 699 متقاضی اکسپرس انتری در جدیدترین پذیرش انتاریو
دعوت از ۳,۳۴۳ متقاضی مهاجرت در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری

۸ مرداد ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.