08

جولای
2020

جدیدترین پذیرش Tech Pilot بریتیش کلمبیا برگزار شد

Posted By : کاناداهوم/ 114

جدیدترین پذیرش Tech Pilot بریتیش کلمبیا برگزار شد

۱۸ تیر ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

دیروز مورخ 7 جولای استان بریتیش کلمبیا جدیدترین پذیرش Tech Pilot را برگزار نموده و برای 57 متقاضی دعوتنامه صادر کرده است. گفتنی است Tech Pilot برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا در سال 2017 راه اندازی شده تا به کارفرمایان فعال در بخش فناوری اطلاعات در جذب و استخدام نیروی کار کمک کند و فرایند مهاجرت نیروی کار و دانشجویان خارجی فعال در این بخش را تسهیل سازد. برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا به صورت هفتگی این پذیرش را برگزار می کند و برای متقاضیان واجد شرایطی که در یکی از مشاغل مورد تایید این برنامه پیشنهاد کار دارند دعوتنامه می فرستد. همچنین شایان ذکر است که هنگام دریافت دعوتنامه باید از اعتبار این پیشنهاد شغل باید 120 روز باقی مانده باشد.
در پذیرش 7 جولای برای متقاضیان مهاجرتی که در دسته های مهاجرتی International Graduate و Skilled Worker مسیرهای مهاجرتی Express Entry BC (EEBC) و Skills Immigration حضور داشتند دعوتنامه صادر شده است. امتیاز متقاضیان منتخب در تمامی زیرمجموعه ها حداقل 80 بوده است. گفتنی است سیستم اکسپرس انتری اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد.
استان بریتیتش کلمبیا از ابتدای سال 2020 تا کنون از طریق برنامه مهاجرت استانی خود مجموعا 14 پذیرش مختص بخش فناوری برگزار کرده است و جدیدترین پذیرش ها قبل از پذیرش دیروز در نهم و بیست  وسوم ژوئن برگزار شده بود. تازه ترین داده های آماری سال پیش حاکی از این است که سال گذشته (2019) به لحاظ مهاجرت به ویژه از طریق Tech Pilot برای بریتیش کلمبیا سال بسیار پرباری بوده است.
در سال 2019 تعداد منتخب Tech Pilot عبارت بوده از 1509 نفر که نسبت به سال 2018 حاکی از افزایش 33 درصدی است. منتخبین Tech Pilot حدود 23 درصد کل منتخبین را تشکیل می داده اند که نسبت به سال 2018 از افزایش 17.4 درصدی حکایت دارد. علاوه بر این نباید از یاد برد که بریتیش کلمبیا همچنان به دعوت از نیروی کار و فارغ التحصیلان خارجی شاغل در مشاغل غیر مرتبط با فناوری ادامه می دهد. سال گذشته استان بریتیش کلمبیا بزرگترین پذیرش خود را از شروع همه گیری کرونا و دومین پذیرش بززگ خود در سال 2020 را برگزار کرد. در آن پذیرش مجموعا 314 متقاضی اکسپرس انتری و Skills Immigration دعوت شدند. آن تعداد دعوتنامه را می توان با تعداد دعوتنامه هایی مقایسه کرد که در بزرگترین پذیرشی که در 10 مارس یعنی قبل از اینکه خبری از همه گیری کرونا باشد برگزار شد صادر گردید؛ در آن پذیرش هم 332 نفر دعوت شدند.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
تمدید Tech Pilot بریتیش کلمبیا
رونمایی بریتیش کلمبیا از برنامه ی مهاجرتی جدید برای کارآفرینان
نگاهی به پذیرش های اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا در سال ۲۰۱۸
افتتاح پایلوت منطقه ای بریتیش کلمبیا برای مهاجران کارآفرین
انتخاب ۳۱۰۰ متقاضی اکسپرس انتری توسط بریتیش کلمبیا در سال ۲۰۱۸
بریتیش کلمبیا جوامع تازه ای به پایلوت مهاجرت کارآفرینان افزود
پذیرش جدید بریتیش کلمبیا و تغییرات در شرایط مهاجرت کارآفرینی آن
پذیرش جدید بریتیش کلمبیا برگزار شد
دعوت از ۲۷۶ متقاضی در جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا
بزرگترین پذیرش بریتیش کلمبیا از شروع کرونا برگزار شد

۱۸ تیر ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.