26

اکتبر
2020

جدیدترین پذیرش PNP نوا اسکوشا برگزار شد

Posted By : کاناداهوم/ 144

جدیدترین پذیرش PNP نوا اسکوشا برگزار شد

۴ آبان ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

جدیدترین خبرها حاکی از این هستند که در تاریخ 22 اکتوبر استان نوا اسکوشیای کانادا با برگزاری جدیدترین پذیرش مرتبط با برنامه مهاجرت استانی خود از متقاضیان اکسپرس انتری دعوت کرده است تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف این استان ارائه کنند. این متقاضیان هم اکنون شانس این را دارند که از طریق مسیر اولویت های بازار کار نوا اسکوشا از طرف این استان انتخاب شوند. گفتنی است تعداد متقاضیان منتخب اعلام نشده است.
متقاضیان منتخب می بایست شغل اصلی شان برنامه نویس کامپیوتر و توسعه دهنده رسانه های تعاملی –  NOC 2174 – باشد. آنها باید از طرف کارفرمای خود معرفی نامه ارائه کنند دال بر داشتن حداقل سه سال سابقه کار تمام وقت یا معادل آن پاره وقت. این مقدار سابقه کار باید ظرف پنج سال اخیر قبل از ارائه درخواست کسب شده باشد. آنها همچنین می بایست در کانادا در یکی از مشاغل که سطح مهارتشان در سیستم NOC معادل O، A یا B اعلام شده سابقه کار می داشتند.
سطح دانش زبان انگلیسی متقاضیان نیز می بایست معادل CLB 7 باشد. متقاضیان می بایست حداقل مدرک دانشگاهی لیسانس داشته باشند یا دوره ای دانشگاهی را که حداقل سه سال به طول انجامید را طی کرده باشند. آخرین مهلت ارائه درخواست برای انتخاب شدن از طرف استان نوا اسکوشا 11:59 بعد از ظهر (یک دقیقه مانده به دوازده شب) 21 نوامبر 2020 است.
متقاضیان همچنین می بایست نسخه هایی از نتیجه آزمون زبان و مدارک تحصیلی شان را در درخواست خود ارائه کنند. اگر مدارک تحصیلی خارج از کانادا کسب شده باشد متقاضیان باید آن را معادل سازی کنند.
گفتنی است مسیر مهاجرتی اولویت های بازار کار نوا سکوشا متقاضیان مهاجرت را بر اساس نیازهای بازار کار این استان دعوت می کند. آخرین پذیرشی که نوا اسکوشا مرتبط با برنامه مهاجرت استانی خود برگزار کرد متقاضیان اکسپرس انتری با سابقه کار در بخش خودرو را هدف گرفته بود.  
متقاضیان برای اینکه از طرف استان نوا اسکوشا و از طریق مسیر مهاجرتی اولویت های بازار کار انتخاب شوند باید ابتدا پروفایل اکسپرس انتری داشته باشند.  سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد. متقاضیانی که مایل به ارائه پروفایل اکسپرس انتری خود هستند می توانند علیرغم برقراری محدودیت های کرونایی این کار را انجام دهند. اداره مهاجرت کانادا پروفایل های جدید را می پذیرد و به درخواست های اقامت دائم رسیدگی می کند. متقاضیانی که دعوتنامه دریافت کرده اند 60 روز تقویمی فرصت دارند درخواست خود برای انتخاب شدن از طرف استان نوا اسکوشا را تکمیل کند.  

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
ITA های اکسپرس انتری ژوئن رکورد زدند
افزایش مهاجران از طریق پیلوت مهاجرت آتلانتیک
دراو 8 آگوست اکسپرس انتری
صدور دعوتنامه های جدید آنتاریو برای فرانسوی زبان ها
جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری و صدور 3900 دعوتنامه
کارفرمایان کانادایی که به دنبال کارگر خارجی موقت هستند دست بجنبانند
جدیدترین پذیرش ساسکاچوان برگزار شد
صدور دعوتنامه های جدید برای کاندیدهای اکسپرس انتری توسط پرینس ادوارد آیلند
افتتاح مسیر جدید مهاجرت فارغ التحصیلان خارجی به مَنیتوبا
انتاریو و بریتیش کلمبیا: سردمدار پایین ترین نرخ بیکاری در سال 2018

۴ آبان ۱۳۹۹