21

اکتبر
2020

جدیدترین پذیرش جزیره پرنس ادوارد با دعوت از ۲۱۱ متقاضی برگزار شد

Posted By : کاناداهوم/ 141

جدیدترین پذیرش جزیره پرنس ادوارد با دعوت از ۲۱۱ متقاضی برگزار شد

۲۹ مهر ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت, متفرقه در

جزیره پرنس ادوارد کانادا در تاریخ 15 اکتوبر پذیرش جدیدی برگزار کرده و طی آن برای 211 متقاضی مهاجرت کاری/اقتصادی دعوتنامه صادر کرده است. برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد مجموعا برای 184 متقاضی در دسته های اکسپرس انتری و Labour Impact در این پذیرش دعوتنامه دریافت کردند. 27 دعوتنامه دیگر نصیب متقاضیان دسته ی مهاجرتی Business Impact شد؛ حداقل امتیاز این متقاضیان 97 بوده است. گفتنی است برنامه مهاجرتی استانی جزیره پرنس ادوارد بخشی از برنامه مهاجرت استانی کاناداست که به برخی از استان ها و مناطق کانادا اجازه می دهد سالانه تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را برای اقامت دائم انتخاب کند.
اکسپرس انتری جزیره پرنس ادوارد
دسته ی اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد با سیستم اکسپرس انتری فدرال در ارتباط است و به این استان اجازه می دهد متقاضیان دسته های تجربه کانادایی، مشاغل فنی نیازمند مهارت و اسکیلد ورکر فدرال را برای اقامت دائم انتخاب کند.
گفتنی است متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند در سیستم جامع رتبه بندی 600 امتیاز اضافی کسب می کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها نیز دعوتنامه صادر خواهد شد. دسته ی مهاجرتی Labour Impact نیز مختص اتباع خارجی است که از طرف یک کارفرمای مقیم جزیره پرنس ادوارد پیشنهاد کار معتبر دریافت کرده اند و از حمایت او برخوردار هستند. این دسته به اکسپرس انتری مرتبط نیست. دسته مهاجرتی Labour Impact به سه زیرمجموعه تقسیم می شود:  Skilled Worker, Critical Worker و  International Graduate.
در دسته ی Business Impact حداقل امتیاز  expression of interest متقاضیان 184 بوده است. حداقل امتیاز متقاضیان اکسپرس انتری و Labour Impact اعلام نشده است. این دعوتنامه ها از طریق مسیر مهاجرتی موسوم به Work Permit Stream صادر شدند؛ این مسیر مهاجرتی مختص کارآفرینان خارجی علاقه مند به راه اندازی کسب و کار در جزیره پرنس ادوارد است.  شایان ذکر است که علاقه مندانی که مایل هستند از طریق اکسپرس انتری، Labour Impact یا Business Impact از طرف استان انتخاب شوند می بایست در گام نخست تمایل خود را با ارائه ی Expression of Interest اعلام کنند.
متقاضیان واجد شرایط سپس وارد صف انتظار اکسپرس انتری می شوند و بر اساس پاسخ هایی که در ابراز تمایل خود اعلام کرده اند رتبه بندی می گردند. باید توجه داشت که ابراز تمایل یا Expression of Interest درخواست نیست بلکه صرفا اقدامی است برای اعلام تمایل متقاضی به برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد تا او را برای انتخاب در نظر بگیرد. سپس متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش های ماهانه دعوت به ارائه درخواست اقامت می شوند.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
کاهش قیمت آپارتمان های ونکوور
مهاجرت به کانادا از آمریکا؛ نقش ترامپ چیست؟
بزرگترین پذیرش PNP جزیره پرنس ادوارد برگزار شد
جزیره پرنس ادوارد؛ دو پذیرش در یک ماه
جزیره پرنس ادوارد؛ سه پذیرش در ژوئن
کانادا اعلام کرد: معافیت بیومتریکی کارگران خارجی
جدیدترین پذیرش جزیره پرنس ادوارد برگزار شد
برگزاری اولین پذیرش جزیره پرنس ادوارد در سال ۲۰۲۰
بزرگترین پذیرش EOI جزیره پرنس ادوارد آیلند برگزار شد
صدور ۲۰۴ دعوتنامه در جدیدترین پذیرش نوا اسکوشیا

۲۹ مهر ۱۳۹۹