11

ژوئن
2020

جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری برگزار شد

Posted By : کاناداهوم/ 129

جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری برگزار شد

۲۱ خرداد ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

کانادا در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری برای 341 متقاضی دعوتنامه صادر کرده است؛ از شروع محدودیت های کرونایی در روز 18 ماه مارس، این هفتمین پذیرش اکسپرس انتری است که متقاضیان برنامه مهاجرت استانی را از سیستم اکسپرس انتری فدرال هدف می گیرد. متقاضیان برنامه مهاجرت استانی که در صف انتظار اکسپرس انتری هستند و انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سرمایه انسانی کسب می کنند. به همین خاطر است که در این پذیرش حداقل امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی 743 بوده است. بدون امتیازات اضافی حاصل از انتخاب شدن از طرف استان، متقاضیان منتخب در بخش سرمایه انسانی 143 امتیاز داشته اند.
کانادا از زمان بحران کرونا تا کنون، تمرکز خود را بر دعوت از متقاضیان منتخب در دسته های برنامه مهاجرت استانی و تجربه کانادایی کرده است. گفتنی است برنامه مهاجرت استانی طی هفته های اخیر فعال بوده است و پذیرش هایی در اکثر استان های کانادا برگزار شده است. از ابتدای ماه می این استان ها روی هم رفته مجموعا بیش از 2000 متقاضی را برای انتخاب شدن از طرف استان جهت اقامت دائم دعوت کرده اند.
همانطور که در خبرهای قبلی خدمت همراهان گرانی کاناداهوم اعلام شد ماه ژوئن که اکنون در آن به سر می بریم ماه پرباری برای برنامه مهاجرت استانی است و انتظار می رود که در برخی استان ها توسعه هایی در این مورد ایجاد شود. در هفته های اخیر، انتاریو، بریتیش کلمبیا و منیتوبا پذیرش های مرتبط با برنامه مهاجرت استانی را برگزار کرده اند. بر خلاف پذیرش برنامه مهاجرت استانی، حداقل امتیاز متقاضیانی که در دسته تجربه کانادایی هستند به مراتب کمتر است. در این پذیرش هم از قاعده tie-break استفاده شد. تمام متقاضیانی که حداقل 743 امتیاز داشتند و پروفایل خود را قبل از 14 آوریل 2020 راس ساعت 13:25:51 به وقت استاندارد شرقی ارائه کرده بودند در این پذیرش دعوتنامه دریافت کردند.  
از نکات دیگر می توان به غیرقابل پیش بینی بودن تاریخ پذیرش های اخیر اشاره نمود. در اوایل امسال، پذیرش های مختص تمام برنامه ها که شامل برنامه اسکیلد ورکر فدرال، برنامه مشاغل نیازمند مهارت و تجربه کانادایی می شود هر دو هفته یک بار برگزار می شد. اما این روزها که اداره مهاجرت کانادا پذیرش های هدفمند برگزار می کند پذیرش ها ممکن است به فاصله چند روز یا حتی چند ساعت از هم برگزار شوند.
گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست.

4
/
5
(
2

votes
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
اصلاح حداقل امتیاز CRS برای استریم اولویت سرمایه انسانی آنتاریو
افزایش مهاجرت به نیوبرانزویک در پی کاهش چشمگیر نیروی کار
اکسپرس انتری در مرز شکستن رکورد صدور ITA قرار گرفت
نوا اسکوشیا، حسابداران و حسابرسان را از صف انتظار اکسپرس انتری انتخاب کرد
نگاهی به پذیرش های اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا در سال ۲۰۱۸
نخست وزیر کبک از برنامه های این استان برای ورود کارگران ماهر خبر داد
سیستم مهاجرت کانادا؛ الگویی برای کشورهای دیگر
جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری برگزار شد
۳۷۴ دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری آلبرتا صادر شد
کبک از تغییرات مهاجرتی اول نوامبر منصرف شد

۲۱ خرداد ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.