12

مارس
2019

جاستین ترودو به عنوان یکی از سیاست مداران تاثیرگذار دنیا شناخته شد

Posted By : کاناداهوم/ 468

علیرغم محبوبیت جاستین ترودو در خارج از کشور و به خصوص در ایالات متحده و اینکه نخست وزیر به عنوان نقطه عطفی امیدوار کننده در رژیم فعلی کانادا می درخشد، ولی عملکردهای او همچنان واکنش های شدید برخی گروه ها در داخل کانادا را تحریک می کند.

محافظه کاران از سیاست های ترودو که آنها را به عنوان تهدیدی برای صنایع تولیدی و محصولات نفتی کانادا می دانند، اعلام بیزاری می کنند. لیبرال ها نیز او را به خاطر ترفندهای سیاسی و لفاظی های رو به افزایش در کنار عملکرد ضعیف در مورد تحقق برخی وعده ها تقبیح می کنند.

اما بدون در نظر گرفتن اینکه کانادایی ها چه احساسی نسبت به نخست وزیر خود دارند، شاید باید گفت که متاسفانه ترودو نه تنها به عنوان تنها گزینه مناسب برای این سمت در آینده نزدیک است، بلکه آخرین امید دنیا نیز هست. در حالی که در سراسر جهان حکومت های جمهوری در ظاهر به سمت استبداد پیش می روند، اما کانادا به عنوان دژی محکم در برابر ارزش های دموکراتیک باقی مانده است.

همه این موارد دلایلی است که سبب شده وب سایت LinkedIn جاستین ترودو را به عنوان پنجمین فرد تاثیرگذار دنیا و بانفوذترین سیاست مدار معرفی کند. لینکدین در فهرست سالانه خود به ارزیابی افرادی می پردازد که سیاست ها، برنامه ها و حرف هایشان بیشترین تاثیرگذاری را داشته است. ترودو در میان بیست نفر اول این فهرست، تنها سیاست مداری است که معرفی شده است. مدیران عامل، سردبیران و اعضای هیات مدیره موسسات غیرانتفاعی، دیگر اعضای این لیست را تشکیل می دهند.

LinkedIn به ویژه به نگرانی های ترودو درباره عوامل تاثیرگذار بر مردم کانادا و دیگر نقاط دنیا، از جمله مشکلات برابری جنسیتی و یا واکنش به تعرفه های جدید ایالات متحده اشاره کرده است.

 

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.