14

مارس
2019

تورنتو به عنوان پر موش ترین شهر انتاریو شناخته شد

Posted By : کاناداهوم/ 383

بر اساس رتبه بندی مرکز کنترل آفات Orkin در کانادا، تورنتو در صدر 25 شهری قرار دارد که از نظر تعداد جوندگان و موش ها تحت کنترل این مرکز قرار دارند.

عملیات کنترل و پاکسازی بين 1 ژانويه 2018 تا 31 دسامبر 2018 در شهرهای استان انتاریو انجام شد. اين رتبه بندی بر اساس پاکسازی انجام شده در بخش های مسکونی و تجاری می باشد.

10 شهر اول که به عنوان پر موش ترین ها شناخته شدند عبارتند از:1. Toronto2. Mississauga3. Scarborough4. Ottawa5. Sudbury6. Windsor7. Hamilton8. North york9. Brampton10. Burlington

مرکز کنترل آفات Orkin راهکارهایی برای جلوگیری از حضور و افزایش این جوندگان ارائه کرده است.

این توصیه ها عبارتند از:

هرس بوته ها و درختان: کاشت بوته ها و محوطه سازی می تواند یکی از مولفه های جذب کننده جوندگان باشد. بنابراین کوتاه نگه داشتن ارتفاع بوته ها به میزان حداقل یک متر پایین تر از دیواره های بیرونی خانه موجب حذف نقاطی می شود که موش ها می توانند در آنجا پنهان شوند و همچنین از ایجاد مکانی برای آنها که بتوانند از روی آن به پایین بپرند جلوگیری می کند.

قطع منابع آب: هر نوع منبع رطوبتی که به زنده ماندن آفات کمک می کند را از بین ببرید از جمله تخلیه آب جمع شده در ناودان زیرشیروانی یا جمع آوری آب باقی مانده در سطل زباله یا سطل های بازیافت.

بررسی مخفی گاه های احتمالی: داخل و خارج خانه و امتداد دیوارها را برای یافتن پناهگاه موش ها بازبینی کنید. هر چه محل مخفی شدن این جوندگان سریع تر تشخیص داده شود، بهتر است.

بستن شکاف ها: به دنبال نقاط ورودی احتمالی در خارج از منزل بگردید، تمام ترکهای بزرگتر از 1/4 اینچ را پوشانده و نوارهای درزگیر در قسمت پایینی درهای بیرونی نصب کنید.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.