10

ژوئن
2020

تمدید Tech Pilot بریتیش کلمبیا

Posted By : کاناداهوم/ 132

تمدید Tech Pilot بریتیش کلمبیا

۱۸ خرداد ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

استان بریتیش کلمبیا روز 4 ژوئن اعلام کرده است که برنامه مهاجرتی موسوم به Tech Pilot را تمدید خواهد کرد. لازم به ذکر است که این برنامه مهاجرتی فرایند مهاجرت را برای برخی از متقاضیان شاغل در بخش تکنولوژی تسریع می کند. گفتنی است Tech Pilot وابسته به برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا تا ژوئن 2021 تمدید شده است. این پایلوت مهاجرتی مسیری برای اقامت دائم نیروی کار خارجی دارای پیشنهاد شغل در 29 عنوان شغلی در بخش تکنولوژی بریتیش کلمبیا فراهم می کند.این پیشنهاد شغلی باید حد اقل یک ساله باشد و باید پس از پایان درخواست حد اقل 120 روز باقی مانده باشد.    
برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا برای کاستن از مدت زمان انتظار نیروی کار خارجی و کارفرمایان بریتیش کلمبیایی شان که هر دو باید واجد شرایطی باشند هر دو هفته یک بار پذیرش های مرتبط با Tech Pilot را برگزار می کند.بریتیش کلمبیا درخواست های Tech Pilot را اولویت بندی می کند. به محض اینکه نیروی کار خارجی درخواست کامل خود را ارائه کرد روز کاری بعد، پرونده اش در اختیار تیم رسیدگی Tech Pilot قرار خواهد گرفت.
به درخواست های Tech Pilot معمولا زود تر از درخواست های سایر برنامه های مهاجرتی بریتیش کلمبیا رسیدگی می شود؛ بنا به اعلام وبسایت دولت بریتیش کلمبیا رسیدگی به درخواست ها در اکثر این برنامه ها بین 2 تا 3 ماه زمان لازم دارد. 
فرایند Tech Pilot برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا
برای درخواست جهت Tech Pilot متقاضیان مهاجرت باید ابتدا پروفایلی را در پورتال آنلاین برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا ایجاد کنند و در سیستم ثبت نام مهاجرت مهارت ها – SIRS – ثبت نام کنند. آنها باید از طریق دسته های مهاجرتی اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا یا مهاجرت مهارت ها اقدام کنند.
برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا پذیرش ها را برگزار می کند و حداقل امتیاز مورد نیاز متقاضیان برای دریافت دعوتنامه را نیز اعلام می کند. سپس درخواست ها را رسیدگی می کند و متقاضیان را اولویت بندی می کند. اگر درخواست تایید شود، متقاضی می تواند از انتخاب شدن خود برای ارائه درخواست مهاجرت به دولت کانادا استفاده کند. منتخبین نامه حمایتی ویزای کار دریافت می کنند و می توانند در طول فرایند اخذ اقامت دائم در کانادا کار کنند. برای اطلاع از جدیدترین خبرهای مهاجرتی کانادا لطفا حتما به طور مرتب از وبسایت کاناداهوم بازدید نمایید.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
رونمایی بریتیش کلمبیا از برنامه ی مهاجرتی جدید برای کارآفرینان
نگاهی به پذیرش های اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا در سال ۲۰۱۸
افتتاح پایلوت منطقه ای بریتیش کلمبیا برای مهاجران کارآفرین
انتخاب ۳۱۰۰ متقاضی اکسپرس انتری توسط بریتیش کلمبیا در سال ۲۰۱۸
بریتیش کلمبیا جوامع تازه ای به پایلوت مهاجرت کارآفرینان افزود
پذیرش جدید بریتیش کلمبیا و تغییرات در شرایط مهاجرت کارآفرینی آن
دعوت از ۲۷۱ متقاضی در پذیرش جدید بریتیش کلمبیا
پذیرش جدید بریتیش کلمبیا برگزار شد
سیستم مهاجرت کانادا؛ الگویی برای کشورهای دیگر
سیاست های مهاجرتی امریکا استعدادها را به کانادا سوق می دهد

۱۸ خرداد ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.