31

جولای
2022

تعداد متقاضیان فدرال اسکیل ورکر و تجربه کانادایی دعوت شده در دراوهای اخیر اعلام شد

Posted By : کاناداهوم/ 63

تعداد متقاضیان فدرال اسکیل ورکر و تجربه کانادایی دعوت شده در دراوهای اخیر اعلام شد

اخبار, اخبار اکسپرس انتری در:

اداره مهاجرت کانادا تعداد متقاضیان دعوت شده در دراوهای اخیر اکسپرس انتری که در ۶ و ۲۰ جولای برگزار شد را اعلام کرده است.
اداره مهاجرت کانادا داده‌های اولیه در مورد تعداد متقاضیان برنامه فدرال اسکیل ورکر و تجربه کانادایی که در دو دراو اخیر اکسپرس اینتری دعوتنامه گرفتند، منتشر کرده است.
اداره مهاجرت کانادا در ۶ جولای پس از ۱۸ ماه بار دیگر اولین دراو تمام برنامه‌ای را برگزار کرد. مجموعا ۱,۵۰۰ متقاضی برای ارائه درخواست به اداره مهاجرت دعوت شدند و متقاضیان برای دریافت دعوتتامه می‌بایست حداقل ۵۵۷ امتیاز می‌داشتند که امتیاز خیلی بالایی است.
منابع خبری در ۸ جولای از اداره مهاجرت کانادا درخواست ارائه جزییات این دو دراو را کردند. قسمت روابط رسانه‌ای اداره مهاجرت نیز در ۲۷ جولای پاسخ داد و جزییات دراو اکسپرس انتری که در بیس۲۰ جولای برگزار شده بود را اعلام کرد: در آن دراو ۱,۷۵۰ متقاضی دعوت شده بودند و حداقل امتیاز آن‌ها ۵۴۲ بوده است.
اداره مهاجرت تایید کرده که متقاضیانی که واجد شرایط برنامه اسکیل ورکر فدرال بوده‌اند همراه با متقاضیان تجربه کانادایی و برنامه مهاجرت استانی دعوت شده‌اند. سخنگوی رسانه‌ای اداره مهاجرت که اعداد و ارقام را ارسال کرده بود، بیان کرد که این‌ها داده‌های اولیه هستند و ممکن است دستخوش تغییر شوند.
برنامه تحت مدیریت اکسپرس انتریدراو ۶ جولای CRS: ۵۵۷دراو ۲۰ جولای CRS: ۵۴۲مجموعا از ۶ جولای تا ۲۰ جولایبرنامه مهاجرت استانی۷۰۰۷۶۴۱,۴۶۴تجربه کانادایی۵۹۵۵۶۹۱,۱۶۴برنامه اسکیل ورکر فدرال۲۰۵۴۱۷۶۲۲مجموع۱,۵۰۰۱,۷۵۰۳,۲۵۰
اینکه در این دراوها هیچ متقاضی برنامه فدرال اسکیل ترید دعوت نشده چند دلیل دارد. اداره مهاجرت اولویت را به صدور دعوتنامه برای متقاضیان تجربه کانادایی که واجد شرایط بیش از یک برنامه هستند می‌دهد. اداره مهاجرت وقتی از متقاضیان دعوت می‌کند که برای CEC اپلای کنند که واجد شرایط برنامه اسکیل ورکر فدرال و تجربه کانادایی باشند و یا اینکه واجد شرایط هر سه برنامه منجمله برنامه اسکیل ترید فرال باشند. علت این است که متقاضیان تجربه کانادایی برای درخواست جهت مهاجرت نیازی به اثبات تمکن مالی ندارند؛ در حالیکه متقاضیان برنامه‌های اسکیل ورکر فدرال و اسکیل ترید فدرال فاقد جاب آفر باید تمکن مالی خود را ثابت کنند. بنابراین مطلوب‌تر این است که متقاضیانی که واجد شرایط هر دو برنامه هستند ار طریق تجربه کانادایی اپلای کنند.
اگر متقاضیان برنامه اسکیل ترید فدرال واجد شرایط سایر برنامه‌ها بودند، اداره مهاجرت از آن‌ها دعوت می‌کرد تا ابتدا برای آن برنامه‌ها اپلای کنند. در غیر این صورت امتیازشان به اندازه کافی بالا نبود. اداره مهاجرت هر از گاهی دراوهایی را مختص متقاضیان برنامه اسکیل ترید فدرال برگزار می‌کند تا به این نیروی کار ماهر فرصتی برای درخواست جهت مهاجرت به کانادا داده باشد.
منطقی است که به موازات صدور ITAهای بیشتر، امتیاز سیستم جامع رتبه بندی یا CRS پایین تر بیاید. اداره مهاجرت باید همچنان از متقاضیان تمام برنامه‌ها دعوت کند تا به هدف مهاجرتی خود در سال ۲۰۲۳ مطابق با برنامه سطوح مهاجرت چندساله برسد. حدود ۸۰ درصد متقاضیان که در این دراوهای تمام برنامه‌ای به دعوتنامه‌ها پاسخ می‌دهند، انتظار دارند به درخواستشان ظرف شش ماه رسیدگی شود.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

۹ مرداد ۱۴۰۱


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.