14

مارس
2020

تست کرونای همسر ترودو مثبت اعلام شد

Posted By : کاناداهوم/ 161

تست کرونای همسر ترودو مثبت اعلام شد

۲۳ اسفند ۱۳۹۸

اخبار, اخبار مهاجرت در

دفتر جاستین ترودو نخست وزیر کانادا اعلام کرده است که نتیجه آزمایش کرونای خانم سوفی گرگوار ترودو همسر نخست وزیر مثبت اعلام شده است. در این بیانیه آمده است که حال وی مساعد است، علائم بیماری اش خفیف است و در حال حاضر با رعایت تمام احتیاطات همراه با همسر خود در قرنطینه خانگی به سر می برد.
حال آقای ترودو خوب است و علائمی در وی مشاهده نمی شود اما تا 14 روز در قرنطینه خواهد بود. هنوز برنامه ای برای انجام آزمایش کرونای آقای ترودو اعلام نشده است. دفتر ترودو اعلام کرده است که “آقای نخست وزیر تمام وظایف خود را انجام خواهد داد و فردا برای کانادایی ها سخنرانی خواهد نمود. در حال حاضر 103 مورد کرونای تایید شده در کانادا گزارش شده است.
گفتنی است در خانم گرگوار ترودو پس از بازگشت به کانادا از یک سفر کوتاه به لندن علائم خفیف مشابه آنفولانزا همراه با تب ملایم مشاهده می شد. در این سفر، وی در یک گردهمایی خیریه با شرکت 12000 نفر هم شرکت کرده بوده است.  خانم سوفی با نخست وزیر استرالیا و تنی چند از هنرمندان بر روی سن حاضر شده است. وی پس از اعلام نتیجه آزمایش گفته است که “با این که علائم ناخوشایند کرونا را دارم اما به زودی روی پای خود خواهم ایستاد. ما از این مرحله با هم عبور خواهیم کرد. لطفا سلامتی خود را جدی بگیرید.”
کادر درمانی به زودی با افرادی که خانم سوفی ترودو با آنها دیدار کرده تماس خواهند گرفت. در عین حال افرادی که با خانم سوفی ترودو در تماس بوده اند نظیر خود آقای جاستین ترودو علائمی از خود نشان نداده اند.  گفتنی است یکی دیگر از رهبران حزب فدرال کانادا به نام آقای Jagmeet Singh روز پنجشنبه گفته است که به خاطر کسالت در خانه مانده است گرچه پزشکان به او گفته اند که علائم ناخوشایندی اش با علائم کرونا بی ارتباط است.
وضعیت کرونا در کانادا
همانطور که اعلام شد، در حال حاضر 103 مورد تایید شده از کرونا در استان های بریتیش کلمبیا، انتاریو، آلبرتا، کبک و منیتوبای کانادا گزارش شده است. گفتنی است تنها یک مورد مرگ بر اثر کرونا در کانادا تا کنون گزارش شده است. 
در همین رابطه مطالعه مطالب زیر توصیه می شود:
جاستین ترودو خود را قرنطینه کرد
ویزای کانادا در وحشت کرونا!
کرونا و سفرهای خارجی؛ توصیه هایی از سازمان بهداشت جهانی

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
تعیین تکلیف شکایت متقاضیان و دادگاهی سنخی وزارت مهاجرت کبک
برگ برنده مهاجران در بازار کار کانادا
طی یک نظرسنجی جدید مشخص شد: حمایت اکثر کانادایی ها از افزایش مهاجران
کبک از ۴۴۴ متقاضی برای دریافت گواهی انتخاب اقامت دائم دعوت کرد
کاهش قیمت آپارتمان های ونکوور
وکلای مهاجرت از درد سر مسلمانان کانادایی خبر دادند
اقدامات کانادا در راستای برابری جنسیتی در پذیرش مهاجران
برنامه کبک برای مهاجران تازه وارد
نیاز مبرم نیو برانزویک به پرستاران دوره دیده در خارج از کانادا
متقاضیان مهاجرت به کبک باید از این امتحان سربلند بیرون بیایند

۲۳ اسفند ۱۳۹۸


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.