22

مه
2019

تابستان امسال در North Vancouver می توانید به قایق‌ سواری شبانه بروید

Posted By : کاناداهوم/ 324

مرکز تفریحی Deep Cove Kayak که در North Vancouver واقع شده است، تابستان امسال یک بار دیگر این فرصت را در اختیار مردم محلی و گردشگران قرار می دهد تا با استفاده از یک مجموعه کایاک فصلی، به قایق ‌سواری شبانه در آب های این شهر پرداخته و لذت ببرند.

این رویداد که Friday Night Lights نام دارد از اواسط ماه می تا 28 سپتامبر اجرا خواهد شد و هر جمعه نیز تورهایی برای گشت و گذار در منطقه Indian Arm و آبدره های آن حوالی ارائه می دهد.

کایاک ها مجهز به چراغ هستند اما محیط به اندازه کافی تاریک خواهد بود تا بتوانید نور عروس های دریایی زیر آب را ببینید.

این تور دو و نیم ساعته شامل بازدید از مناطق جغرافیایی، حیات وحش و آثار به جا مانده از تمدن‌ های اولیه منطقه می‌باشد و 75 دلار برای هر نفر هزینه دارد.

می‌ توانید این شب را در کنار دوستانتان به شبی به یاد ماندنی مبدل کنید و یا با کسی که دوستش دارید، شبی فراموش نشدنی بسازید.

در حالی که این رویداد یک فعالیت تابستانی است ولی برای اطمینان، لباس گرم هم به همراه داشته باشید چرا که دمای هوا در شب و در نزدیکی آب، کمی خنک تر خواهد شد.

این تور هر جمعه از ساعت 8 تا 10:30 شب برگزار می‌شود و نیاز به رزرو قبلی دارد.

زمان: هر جمعه؛ از اواسط ماه می تا 28 سپتامبر

ساعت: 8 تا 10:30 شب

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.