08

آوریل
2019

بیست و پنج دلار در روز؛ یارانه پیشنهادی دولت آلبرتا برای هزینه مهدکودک

Posted By : کاناداهوم/ 380

[ad_1]

آلبرتا- دولت نیودموکرات آلبرتا به ریاست ریچل ناتلی، قول داد در صورت پیروزی در انتخابات، یارانه 25 دلار در روز را برای والدین آلبرتایی معرفی نماید. ریچل ناتلی خبر پرداخت یارانه دولتی را دوشنبه گذشته اعلام کرد. این کمک هزینه شامل کودکان 5 سال و زیر 5 سال خواهد بود.
ناتلی همچنین قول داد که طی 5 سال آینده و با صرف 1.5 میلیارد دلار، 13 هزار فضای جدید به 62 هزار فضای موجود در مهدکودک ها اضافه نماید.
به گفته دولت، زنان آلبرتایی دارای فرزندان زیر 6 سال، پایین ترین مشارکت را در بازار کار کانادا دارند. دولت امیدوار است که با اجرای این برنامه، وضعیت اشتغال زنان در استان را بهبود بخشیده و آنان را به مشارکت فعالانه تر در بازار کار تشویق نماید.
طبق برنامه پیشنهادی نیودموکرات ها، هزینه مهدکودک برای خانواده های دارای فرزند زیر 6 سال که درآمد سالانه شان کمتر از 29 هزار و 999 دلار می باشد، رایگان خواهد بود. خانوارهای با درآمد 90 هزار تا 110 هزار دلار نیز حداکثر 30 دلار در روز یارانه دریافت خواهند کرد.
لازم به ذکر است که هیچ یک از احزاب کانادا، از جمله حزب لیبرال، محافظه کار متحد، Freedom Conservative Party و حزب سبز در این مرحله از کمپین انتخاباتی برنامه ای برای مراقبت از فرزندان ارائه نکرده اند.

[ad_2]