22

مه
2019

بهترین بانک‌ های کانادا برای مسافران بین ‌المللی

Posted By : کاناداهوم/ 309

بودجه ‌بندی برای سفر از کانادا به ایالات متحده یا اروپا، با توجه به بالا بودن هزینه سفرهای بین المللی شما را مجبور می کند تا تک تک پنی های خود را جمع آوری نمایید تا از عهده هزینه های چنین سفری برآیید!

علاوه بر هزینه های روزانه، بیمه و مخارج سفر، برداشت پول نقد از حساب بانکی در یک سفر خارجی می‌تواند هزینه های سنگینی به شما تحمیل کند؛ هزینه ‌ای که می‌تواند خرج تفریح و لذت بیشتر شود.

برای کمک به کاهش فشار مالی بر مسافران، وب سایت Ratehub، به عنوان ابزاری برای مقایسه خدمات مالی در کانادا، مطالعه ای انجام داده است که در آن پنج بانک بزرگ کانادا را از نظر هزینه ها، کارمزدها و نرخ های تبدیل ارز برای برداشت پول به شکل ارز خارجی مورد مقایسه قرار می دهد.

در این مطالعه، هزینه های برداشت 100 دلار آمریکا و 100 یورو توسط یک فرد کانادایی از ATM ها در طول سفر مقایسه شده است که 5 بانک بزرگ کانادا در آن شرکت داده شده اند و در جدول زیر می توانید نتایج را مشاهده کنید.

مشتریان Scotiabank در صدر جدول قرار گرفته ‌اند و چیزی حدود 3 تا 5 دلار کانادا در برداشت‌های نقدی خود در ایالات متحده و اروپا صرفه‌ جویی کرده‌اند. Scotiabank عضو اتحادیه جهانی دستگاه های خودپرداز (Global ATM Alliance) است، شبکه ‌ای که به مشتریان بانک ‌های عضو امکان می‌دهد بدون پرداخت هزینه اضافه، از ATM  دیگر بانک‌ها پول برداشت کنند.

در مقابل، مشتریان TD Bank با توجه به بالا بودن میانگین هزینه مدیریت ارز خارجی، بیشترین هزینه را برای برداشت وجوه نقدی بین المللی می پردازند. کارمزد دریافتی توسط این بانک معادل 3.5 درصد است، ولی سایر بانک‌ها 2.5 درصد از مشتریانشان کارمزد می‌گیرند.

هزینه های دسترسی به ATM ها در این پنج بانک برابر بوده و معادل 5 دلار در اروپا و 3 دلار در ایالات متحده می باشد.

اینطور که مشخص است، همه بانک‌های کانادایی در زمینه ارائه خدمات مسافری یکسان عمل نمی کنند، به همین دلیل بسیار مهم است که قبل از سفر بدانید هر کدام چه شرایطی دارند و اجازه ندهید هزینه ‌های بانکی غیر ضروری در طول سفر به شما تحمیل شود.  

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.