20

اکتبر
2020

بسته ماندن مرز کانادا-آمریکا برای هفتمین بار تمدید شد

Posted By : کاناداهوم/ 121

بسته ماندن مرز کانادا-آمریکا برای هفتمین بار تمدید شد

۲۸ مهر ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

کانادا محدودیت های سفر را تا یک ماه دیگر تمدید کرد. نخست وزیر کانادا جاستین ترودو از طریق توییتر اعلام کرده که مرز کانادا-آمریکا تا 21 نوامبر بسته خواهد ماند. مسافرانی که به قصد توریسم، خرید و تفریح قصد ورود از آمریکا به کانادا را دارند لب مرز به آمریکا عودت داده خواهند شد چرا که فقط افرادی حق ورود به کانادا را دارند که سفرشان ضروری باشد. سفر ضروری عبارت است از تردد محموله های تجاری از طریق راه آهن و کامیون ها برای ارسال کالاهای اساسی و نیز افرادی که به قصد انجام کارهای اساسی/حیاتی وارد کانادا می شوند.

شهروندان کانادا و دارندگان اقامت دائم کانادا که در آمریکا هستند همراه با خانواده های درجه یکشان می توانند از این مرز تردد کنند. خانواده درجه یک یا بستگان نزدیک شامل همسر، فرزند، والدین تنی یا ناتنی، قیم و سرپرست قانونی می شود. اوایل ماه جاری، کانادا محدودیت های سفر را برای بستگان غیرنزدیک، دانشجویان و افرادی که به دلایل عاطفی/احساسی وارد کانادا می شوند برداشت. بستگان غیرنزدیک نیاز به داشتن دلیل اساسی برای سفر به کانادا ندارند اما باید حداقل 15 روز در کانادا بمانند.
افراد می توانند به دلایل عاطفی و بشردوستانه ای نظیر شرکت در مراسم تدفین، یا حضور داشتن در آخرین لحظات عمر یک عزیز یا ارائه حمایت های پزشکی هم وارد کانادا شوند. دانشجویانی که در یکی از موسسات آموزشی موسوم به  Designated Learning Institutions که دارای برنامه برای مدیریت و مقابله با همه گیری کروناست ثبت نام کرده اند می توانند از فردا 20 اکتوبر وارد کانادا شوند. تمامی مسافران معاف از محدودیت های سفر به کانادا باید خود را پس از ورود به کانادا تا 14 روز قرنطینه کنند. آنها باید هنگام ورود به کانادا برنامه ای برای قرنطینه خود داشته باشند. مسافرانی که برای اهداف عاطفی وارد کانادا می شوند هم زمان محدودی از دوره قرنطینه اجباری را در اختیار خود و رها خواهند بود.
هفته ای که گذشت جاستین ترودو نخست وزیر کانادا گفت که مرز مادام که تعداد موارد ابتلا در آمریکا پایین نیاید بسته خواهد ماند. او گفت “ما خود را متعهد به حفظ امنیت کانادایی ها می دانیم و مرز را همچنان بسته نگه خواهیم داشت چرا که ایالات متحده در وضعیتی قرار ندارد که ما برای بازگشایی مرز مشترک خود با این کشور راحت باشیم.” گفتنی است مجموع موارد ابتلا به کرونا در ایالات متحده با 8 میلیون نفر همچنان بالاترین تعداد در جهان است. این در حالیست که این عدد در کانادا تنها حدود 200 هزار نفر است.  

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
مرز آمریکا-کانادا برای یک ماه دیگر بسته می ماند
تمدید یک توافق؛ مرز آمریکا-کانادا همچنان بسته می ماند
مرز آمریکا-کانادا تا ۲۱ سپتامبر بسته می ماند
مرز آمریکا-کانادا یک ماه دیگر بسته می ماند
برگ برنده مهاجران در بازار کار کانادا
متقاضیان مهاجرت به کبک باید از این امتحان سربلند بیرون بیایند
منیتوبا ۱۸۰ متقاضی را یک گام به اقامت دائم کانادا نزدیک تر کرد
برنامه تجربه کبکی؛ اجرایی شدن معیارهای قبل از اول نوامبر
روایت کُمیک مهاجران کانادا از تجربه های خود
انتاریو برای متقاضیان اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد

۲۹ مهر ۱۳۹۹