01

جولای
2020

بزرگترین پذیرش بریتیش کلمبیا از شروع کرونا برگزار شد

Posted By : کاناداهوم/ 131

بزرگترین پذیرش بریتیش کلمبیا از شروع کرونا برگزار شد

۱۱ تیر ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

استان بریتیش کلمبیای کانادا در جدیدترین پذیرش مرتبط با برنامه مهاجرت استانی یا PNP که دیروز مورخ 30 ژوئن برگزار کرد از 314 متقاضی برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان دعوتنامه صادر کرد. این بزرگترین پذیرش برنامه مهاجرت استانی بود که از زمان همه گیری کرونا توسط بریتیش کلمبیا برگزار شد. گفتنی است برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا متقاضیان مهاجرت را از دسته های Entry Level and Semi-Skilled ، International Graduate و Skilled Worker انتخاب می کند.
حداقل امتیازها به شرح زیر بوده است:‌
SI – Skilled Worker: 98
SI – International Graduate: 100
SI – Entry Level and Semi-Skilled: 79
EEBC – Skilled Worker: 98
EEBC – International Graduate: 100
متقاضیان برای دریافت دعوتنامه از طریق دسته اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا می بایست ابتدا در سیستم اکسپرس انتری فدرال دارای پرفایل باشند. گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

۱۱ تیر ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.