27

آوریل
2019

بزرگترین رویداد “سینمای تخت خوابی” دنیا به زودی در کلگری برگزار خواهد شد

Posted By : کاناداهوم/ 418

 اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تصمیم گیری بین تماشای فیلم در تخت خواب منزل و رفتن به سینما برایشان سخت است، پس خوشحال باشید چرا که یک رویداد جدید به نام “سینمای تختخوابی” (Bed Cinema) به زودی در شهر کلگری برگزار خواهد شد و از این طریق می توانید هنگام تماشای فیلم بر روی پرده سینما، استراحت کنید.

سینمای تختخوابی راحت ترین سینمای فضای باز جهان نام گرفته است که شامل بیش از 150 تخت دو نفره، همراه با بالش، پتو و میزهای کنار تخت با نور LED است. این تخت خواب ها گنجایش نه تنها یک یا دو نفر، بلکه ظرفیت برای سه نفر هم دارند.

Harrison، مدیر این رویداد به وب سایت Daily Hive گفته علیرغم وجود این مجموعه از تخت خواب ها، این رویداد عمومی یک قانون ساده دارد: خوابیدن ممنوع!

اگر چه هنوز تاریخ دقیقی برای برنامه پخش فیلم در آن مشخص نشده است، اما این رویداد طوری برنامه ریزی شده که با نمایش 5 فیلم در یکی از تعطلات آخر هفته ماه سپتامبر برگزار شود.

هزینه بلیت برای هر فرد 35 دلار و برای هر زوج 65 دلار خواهد بود. همچنین غذا و نوشیدنی نیز در محل رویداد وجود دارد.

Harrison افزود اگر مهمان ها تمایلی به دراز کشیدن در حین تماشای فیلم ندارند، می توانند لوازم و پتوی پیک نیک شخصی خود را همراه بیاورند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد می توانید به وب سایت Bed Cinema مراجعه نمایید.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.