11

آوریل
2019

برگزاری دو فستیوال گل لاله در ماه آوریل در استان بریتیش کلمبیا

Posted By : کاناداهوم/ 422

علاقمندان گل و گیاه می توانند بهار امسال را در دو فستیوال گل لاله که در ماه جاری در بریتیش کلمبیا برگزار می‌شوند، جشن بگیرند.

تاریخ برگزاری فستیوال Abbotsford Bloom Tulip پانزدهم آوریل 2019 اعلام شده است.

بهره مندی از هوای تازه، مناظر بی بدیع کوهستانی و رنگ های چشم نواز و بی پایان گلها از خصوصیات بارز این جشنواره هاست که در وب سایت برگزار کننده فستیوال Fraser Valley به آنها اشاره شده است.

بازدید کنندگان می توانند بلیط های خود را در ورودی محل برگزاری جشنواره خریداری نمایند و یا به صورت آنلاین اقدام به خرید کنند که در این صورت برایشان مقرون به صرفه تر خواهد بود. قیمت بلیط ها بسته به سن افراد، تعداد افراد گروه های شرکت کننده، تاریخ و زمان مراجعه متفاوت خواهد بود.

شرکت کنندگانی که قصد دارند پول کمتری هزینه کنند می توانند در روزهای سه شنبه یا پنج شنبه بعد از ساعت 3 بعداز ظهر مراجعه نمایند چرا که در این زمان ها قیمت بلیط آنلاین فقط 2.5 دلار و قیمت خرید حضوری 4 دلار می باشد.

حضور در این جشنواره در روزهای آخر هفته و به ویژه در زمان اوج دوره گلدهی می تواند بسته به ساعت بازدید در طول روز حدود 30 دلار هزینه داشته باشد. ورود کودکان زیر سه سال نیز رایگان است.

طرفداران واقعی خرید گلها هم می‌توانند اقدام به خرید بسته تاج گل‌ VIP نمایند که شامل گزینه های مختلفی همچون عبور از مرز مزارع گل، دریافت یک سطل برای انتخاب گل های مورد نظرشان، دریافت یک ساک خرید و در صورت بارش باران دریافت پوتین و یک کاور لباس (پانچو) می باشد و همچنین می توانند تاج گل مورد نظرشان را بسازند.

قیمت بلیط در تعطیلات آخر هفته روزهای چهارم و پنجم ماه می بالغ بر 75 دلار است. فضای پارک رایگان نیز برای این رویداد در North Parallel Road  پیش بینی شده است. این فستیوال در تاریخ پانزدهم آوریل ساعت 9 صبح آغاز به کار خواهد کرد و تا ساعت 7:30 شب برای استفاده عمومی باز خواهد بود.

بسته به شرایط آب و هوایی، افراد سحرخیز می‌توانند بلیط “ساعت جادویی” را خریداری کرده و در هنگام طلوع آفتاب از این جشنواره بازدید کنند.

بازدید کنندگان می توانند سگ هایشان را همراه خود بیاورند ولی در تمام ساعات بازدید باید به آنها قلاده بزنند و مراقب باشند که به دیگران آسیب نزنند. همچنین اجازه پیک نیک در محوطه فستیوال وجود دارد ولی استفاده از کباب پز (باربیکیو) ممنوع است.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.