18

جولای
2020

برگزاری جدیدترین پذیرش PNP بریتیش کلمبیا

Posted By : کاناداهوم/ 135

برگزاری جدیدترین پذیرش PNP بریتیش کلمبیا

۲۶ تیر ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

استان بریتیش کلمبیای کانادا در جدیدترین پذیرش مرتبط با برنامه مهاجرت استانی یا PNP که مورخ 14 جولای برگزار کرد از 320 متقاضی دسته های مهاجرتی اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا وSkilled Immigration (SI)  برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان دعوتنامه صادر کرد. گفتنی است اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا یکی از مسیرهای مهاجرت استانی در سراسر کاناداست که با سیتسم اکسپرس انتری فدرا ل هماهنگ است. سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد. اکثر استان های کانادا نیز از این سیستم برای مدیریت درخواست های انتخاب استانی استفاده می کنند.  
حداقل امتیازها به شرح زیر بوده است:‌
SI – Skilled Worker: 98
SI – International Graduate: 98
SI – Entry Level and Semi-Skilled: 76
EEBC – Skilled Worker: 98
EEBC – International Graduate: 98
متقاضیان برای دریافت دعوتنامه از طریق دسته اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا می بایست ابتدا در سیستم اکسپرس انتری فدرال دارای پرفایل باشند و نیز در Skills Immigration Registration System (SIRS) ثبت نام کنند.  

3.7
/
5
(
3

votes
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
رونمایی بریتیش کلمبیا از برنامه ی مهاجرتی جدید برای کارآفرینان
نگاهی به پذیرش های اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا در سال ۲۰۱۸
افتتاح پایلوت منطقه ای بریتیش کلمبیا برای مهاجران کارآفرین
انتخاب ۳۱۰۰ متقاضی اکسپرس انتری توسط بریتیش کلمبیا در سال ۲۰۱۸
بریتیش کلمبیا جوامع تازه ای به پایلوت مهاجرت کارآفرینان افزود
پذیرش جدید بریتیش کلمبیا و تغییرات در شرایط مهاجرت کارآفرینی آن
دعوت از ۲۷۱ متقاضی در پذیرش جدید بریتیش کلمبیا
پذیرش جدید بریتیش کلمبیا برگزار شد
تمدید Tech Pilot بریتیش کلمبیا
دعوت از ۲۷۶ متقاضی در جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا

۲۶ تیر ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.