11

مه
2019

برگزاری جدیدترین پذیرش منیتوبا

Posted By : کاناداهوم/ 362

جدیدترین خبرهای رسیده از منیتوبا از این حکایت دارند که برنامه مهاجرت استانی منیتوبا در ۹ می ۱۷۰ دعوتنامه جدید برای متقاضیان دسته های اسکیلد ورکر و فارغ التحصیل بین المللی صادر کرد تا آنها بتوانند تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان منیتوبا و اقامت دائم کانادا ارائه کنند. این پذیرش بر اساس سیستم ابراز تمایل یا Expression of Interest برگزار شد.

۱۵ دعوتنامه از مجموع ۱۷۰ دعوتنامه برای آندسته از متقاضیان مهاجرت به منیتوبا صادر شد که در اکسپرس انتری دارای پروفایل معتبر و کد راستی آزمایی جویای کار بودند. گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یازبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها یک ITA (یک دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود.

مراحل مهاجرت به منیتوبا

متقاضیانی که از طرف استان انتخاب شوند ۶۰۰ امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS کسب می کنند و بدین ترتیب حتما از طرف اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا در دور بعدی پذیرش ها دعوتنامه دریافت خواهند کرد.

اکثر دعوتنامه ها از طریق مسیر مهاجرتی Skilled Worker in Manitoba صادر شد و سهم دعوتنامه های صادره از این طریق ۱۰۱ عدد بود. پایین ترین امتیاز در این مسیر مهاجرتی بر اساس شبکه امتیازدهی مخصوص منیتوبا ۵۶۹ بوده است. ۵۲ دعوتنامه هم برای متقاضیان مسیر مهاجرتی  Skilled Workers Overseas و ۱۷ دعوتنامه هم برای متقاضیان مسیر مهاجرتی Education Stream صادر شد.

مسیر مهاجرتی International Education مختص دانشجویان بین المللی است که در دانشگاه های واجد شرایط منیتوبا تحصیل کرده اند. برنامه مهاجرت استانی منیتوبا به این فارغ التحصیلان توصیه می کند که قبل از ابراز تمایل یا Expression of Interest خود به منظور تقاضا جهت یکی از مسیرهای International Education برای جلسه اطلاعات ثبت نام کنند.

تمام متقاضیان مسیر مهاجرتی Skilled Workers Overseas مستقیما توسط برنامه مهاجرت استانی منیتوبا و از طریق  Strategic Recruitment Initiative (برنامه استخدام راهبردی) دعوت شدند.استان منیتوبا در  برنامه استخدام راهبردی، با کارفرمایان منیتوبایی برای جذب کارگر و پر کردن جایگاه های شغلی همکاری می کند.

چنانچه علاقه مند هستید از طریق برنامه مهاجرت استانی منیتوبا به این استان مهاجرت کنید باید ابتدا Expression of Interest  یا به اختصار EOI خود را به این برنامه ارائه کنید. برای ارائه ابراز تمایل یا EOI باید به پرسش هایی که از شما در زمینه های تحصیلات، سابقه کار، مهارت های زبانی، داشتن ارتباطات در منیتوبا و سایر معیارها پرسیده می شود پاسخ دهید.  

بعد از این است که برنامه مهاجرت استانی به شما بر اساس پاسخ هایی که به این پرسش ها داده اید امتیاز می دهد و شما رتبه بندی می شوید. متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند، طبیعتا توانایی بالاتری در کمک به اقتصاد منیتوئبا و خوگیری با محیط این استان خواهند داشت. به همین منظور، طی پذیرش های متوالی از این نوع متقاضیان دعوت می شود که تقاضای خود را برای اقامت دائم ارائه کنند. و پذیرش ۹ می منیتوبا هم از این دست پذیرش ها بود.    

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.