09

نوامبر
2020

برنامه اسپانسرشیپ والدین در سال ۲۰۲۱ هم کار خواهد کرد

Posted By : کاناداهوم/ 138

برنامه اسپانسرشیپ والدین در سال ۲۰۲۱ هم کار خواهد کرد

۱۸ آبان ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

جدیدترین خبرها گویای این هستند که اداره مهاجرت کانادا در سال 2021 باز هم فرایند گزینش تصادفی یا random را برای اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ مادربزرگ ها به کار خواهد برد. اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا اعلام کرده است که طی تنها یک پذیرش، برای متقاضیان منتخب دعوتنامه صادر می شود تا تقاضای خود را برای اسپانسرشیپ عزیزانشان ارائه کنند.
سوم نوامبر آخرین روز از دوره سه هفته ای برای ارائه درخواست ها بود. اکنون اداره مهاجرت باید درخواست ها را تصادفی، درخواست های تکراری را حذف و برای متقاضیان منتخب دعوتنامه صادر کند. اداره مهاجرت می داند که اسپانسرها، والدین و پدربزرگ مادربزرگ هایشان تا قبل از 2021 زمان کافی برای تکمیل درخواست خود ندارند. در نتیجه درخواست هایی که مربوط به دوره پاییز 2020 بوده در اوایل 2021 دریافت می شوند.
اداره مهاجرت سال آینده میلادی تا سقف 10 هزار درخواست اسپانسرشیپ مربوط به سال 2020 را می پذیرد. در درخواستی که قبل از دسامبر 2020 دریافت شده باشد جزو این سهمیه 10 هزارتایی شمرده خواهد شد. در سال 2021 ظرفیت پذیرش تا سقف 30 هزار تا خواهد رسید.  این عدد حداکثری ممکن است با هرگونه تغییر متعاقبی که وزیر مهاجرت کانادا اعلام می کند عوض شود.
افرادی که در سال 2020 تمایل خود برای اسپانسرشیپ را اعلام کرده اند اما طی سال جاری میلادی دعوتنامه دریافت ننموده اند در صورت ارائه مجدد درخواست ممکن است سال آتی میلادی انتخاب شوند. اداره مهاجرت کانادا همچنان به رسیدگی درخواست ها بر مبنای اولویت دهی به هر که زودتر اقدام کند ادامه می دهد. این بدان معناست که درخواست های جدیدی که هنگام بازگشایی برنامه اسپانسرشیپ ارائه می شوند در صف انتطار و پشت سر درخواست هایی کنونی قرار خواهند گرفت.
هنوز تاریخ پذیرش درخواست های اسپانسرشیپ در سال 2021 مشخص نشده است. افرادی که در آینده قصد اسپانسری دارند باید به محض انتشار فرم درخواست اسپانسری آن را تکمیل کرده و تمایل خود را برای اسپانسرشیپ به اطلاع اداره مهاجرت کانادا برسانند. آنها باید همراه این فرم نسخه ای از مدرک وضعیت اقامتی خود در کانادا را ارسال کنند تا اداره مهاجرت کانادا بتواند درخواست های تکراری را شناسایی کند.
گفتنی است فرم تمایل اسپانسری، با درخواست PGP متفاوت است. اداره مهاجرت تنها در صورتی از افراد دعوت می کند تا تقاضای خود را برای PGP یا اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ مادربزرگ ها ارائه کنند که آنها فرم تمایل اسپانسری را در بازه زمانی مشخص شده ارائه کرده باشند.
متقاضیان منتخب از زمان دریافت دعوتنامه 60 روز مهلت دارند تا درخواست اسپانسرشیپ را همراه با درخواست اقامت دائم ارائه کنند. دعوتنامه برای تقاضا قابل انتقال به غیر (اسپانسرها و متقاضیان دیگر) نیست. اگر اداره مهاجرت نتواند به وسیله ی ایمیل با متقاضیان یا اسپانسرها تماس برقرار کند، ماموران اداره ایمیل را چاپ کرده و آن را به آدرس پستی متقاضی ارسال خواهند کرد.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
شرایط برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدر/مادر بزرگ ها
دفاع اداره مهاجرت کانادا از فرایند ابراز تمایل برنامه اسپانسرشیپ والدین
دعوت از متقاضیان علاقه مند به اسپانسری والدین یا پدر/مادر بزرگ ها
شرایط اسپانسرشیپ والدین و مادر/پدربزرگ ها در سال ۲۰۲۰
ITA های اکسپرس انتری ژوئن رکورد زدند
افزایش مهاجران از طریق پیلوت مهاجرت آتلانتیک
دراو 8 آگوست اکسپرس انتری
صدور دعوتنامه های جدید آنتاریو برای فرانسوی زبان ها
جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری و صدور 3900 دعوتنامه
کارفرمایان کانادایی که به دنبال کارگر خارجی موقت هستند دست بجنبانند

۱۸ آبان ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.