16

آوریل
2019

بحران مسکن برای بومیان کانادا؛ زندگی فقیرانه خانواده پنج نفره در اتاق لاندری

Posted By : کاناداهوم/ 392

[ad_1]

ایکالوئیت/نوناووت- برندا مانیاپیک به همراه 5 فرزند خود در خانه ای بسیار کوچک، با 1 اتاق خواب، 1 حمام و آشپزخانه بسیار کوچک زندگی می کند. اما در واقع فضایی که در اختیار او قرار داده شده، اتاق لاندری است!
مانیاپیک، 7 سال است که در خانه متعلق به همخانه ای اش زندگی می کند. همخانه ای که لطف کرده و به مانیاپیک و فرزندانش اجازه داده در خانه اش زندگی کنند.
برندا یکی از هزاران شهروند ساکن نوناووت است که در یافتن خانه ارزان قیمت و مناسب با مشکل روبرو می باشند. حدود نیمی از جمعیت 38 هزار نفری نوناووت در شرایط بسیار نامناسب و در خانه های کوچک و شلوغ زندگی می کنند. رهبران اینوئیت معتقدند که چنانچه اقدام موثر و سریع برای حل مشکل مسکن انجام نشود، بحران شدیدتر خواهد شد.
البته مانیاپیک و فرزندانش در طی روز اجازه استفاده از آشپزخانه، حمام و اتاق نشیمن را دارند، اما شب ها مجبورند به اتاق خفه و کوچک خود بازگردند. شرایط زندگی برای مانیاپیک پس از به دنیا آمدن دوقلوهایش در ماه نوامبر سخت تر شد. او و فرزندانش در یک اتاق بدون پنجره 10 x 15 فوتی زندگی می کنند. اتاق دارای یک تشک و یک تخت بچه است که کنار ماشین لباسشویی قرار داده شده است.

[ad_2]