10

جولای
2019

بازگشایی مسیر موقت برای مهاجرت پرستاران

Posted By : کاناداهوم/ 323

کاناداهوم برای متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق شغل پرستاری سالمندان/کودکان خبر خوبی دارد! و آن اینکه مسیر موقت پرستاران بار دیگر در برابر درخواست متقاضیان باز شده است. این برنامه کوتاه مدت مسیری را برای اخذ اقامت دائم افرادی که در کانادا از 30 نوامبر 2014 به عنوان پرستار کودک در منزل، پرستار و مددکار در منزل و یا تلفیقی از هر دو سابقه کار دارند فراهم می کند.

سابقه کار باید با توصیف اولیه و شرح وظایف اصلی مندرج در گروه های 4411 و 4412 دسته بندی ملی مشاغل کانادا یا NOC مطابقت داشته باشد. این مسیر موقت در تاریخ 6 جولای افتتاح شد و این دومین بار است که از زمان رونمایی آن توسط دولت کانادا در اوایل سال جاری میلادی بازگشایی شده است و تا سه ماه دیگر درخواست متقاضیان را دریافت می کند.

مسیر موقت برای پرستاران در برابر افرادی باز است که قصد دارند خارج از کبک زندگی کنند و واجد شرایط زیر هستند:  

تقاضا برای بازیافت وضعیت داده باشند و واجد آن هم باشند و جدیدترین ویزای کاری شان هم غیر از Live-in Caregiver Program باشد

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.