15

ژوئن
2020

بازگشایی مراکز درخواست ویزا در سراسر جهان

Posted By : کاناداهوم/ 130

بازگشایی مراکز درخواست ویزا در سراسر جهان

۲۶ خرداد ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

برخی از مراکز درخواست ویزا (VAC) در سراسر جهان با ارائه خدمات محدود به مراجعان بازگشایی شده اند. این بدان معناست که اتباع خارجی ساکن کشورهایی که نام برده خواهند شد خواهند توانست اطلاعات بیومتریک خود را که برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا، ویزای کاری کانادا و اقامت دائم کانادا ضروری است ارائه کنند. مجموعا 23 مرکز در سراسر جهان بازگشایی شده اند که خدمات محدود ارائه می نمایند؛ این مراکز در شهرها و کشورهای زیر واقع شده اند:
وین، اتریش
منامه، بحرین
در چین شهرهای: پکن، چنگدو، چونگ کینگ؛ گوانگ ژو، هانگژو، جینان، کونمینگ، نانجینگ، شانگهای، شنیانگ
دوسلدورف، آلمان
آتن، یونان
اربیل، عراق
رم، ایتالیا
در ژاپن شهرهای: اوساکا و توکیو
کوالالامپور، مالزی
لاهه، هلند
در امارات شهرهای: ابوضبی و دوبی
اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی گفته است که تدابیری را برای تامین امنیت و سلامت کارکنان این مراکز و مراجعانی که از خدمات استفاده می کنند اندیشیده است. رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی مرتب دست ها در کانون توجه قرار دارد؛ تعداد مراجعان محدود خواهد بود و کارکنان مرتبا مراکز را ضدعفونی و تمیز می کنند. آنها همچنین از دستکش، ماسک و محافظ صورت استفاده می کنند. دمای بدن کارکنان و مراجعان چک می شود و صد البته ژل ضد عفونی کننده دست هم در اختیار قرار دارد.
محدودیت های سفر هنوز برقرار است
محدودیت های سفر همچنان تا 30 ژوئن برای اکثر اتباع خارجی برقرار است. در حال حاضر بستگان درجه یک کانادایی ها و نیز دارندگان ویزای کاری که برای انجام کار ضروری به کانادا می آیند و نیز دانشجویانی که ویزای تحصیلی شان قبل از 18 مارس 2020 تایید شده از این محدودیت معاف هستند. سایر افرادی که ساکن کانادا نیستند باید ثابت کنند که سفرشان برای هدفی ضروری است.
تمام مسافران خارجی کانادا باید در بدو ورود خود را تا 14 روز قرنطینه کنند و به ماموران آژانس خدمات مرزی کانادا ثابت کنند که برنامه مشخصی برای قرنطینه خود دارند. بنا به اعلام دولت کانادا “با اینکه محدودیت های سفر هنوز برقرار است تکمیل مراحل بعدی در فرایند درخواست نظیر ارائه اطلاعات بیومتریک در صورت امکان، موجب تسریع فرایند رسیدگی به درخواست ها پس از برداشتن محدودیت ها خواهد شد. انتظار می رود که با ایجاد موجی از درخواست ها پس از برداشته شدن محدودیت های سفر به کانادا تاخیرهایی هم در رسیدگی به درخواست ها وجود داشته باشد.   

4.3
/
5
(
3

votes
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
کاهش ۲۶ درصدی ویزاهای مهاجرتی کانادا در ماه مارس
ویزای کانادا در وحشت کرونا!
مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۰؛ سالی پربار برای مسیرهای استانی و منطقه ای
جزییات پذیرش جدید کبک از طریق Arrima
شهرک Claresholm آلبرتا شروع به پذیرش درخواست های مهاجرت کرد
صد و سی و ششمین پذیرش اکسپرس انتری برگزار شد؛ ۳۵۰۰ نفر دعوت شدند
کانادا و بیش از ۸۰ مسیر مهاجرتی آن
برگزاری اولین پذیرش جزیره پرنس ادوارد در سال ۲۰۲۰
افزایش اشتغال در کانادا در ماه دسامبر
رونمایی کانادا از پایلوت جدید برای اعضای خانواده های مهاجران

۲۵ خرداد ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.