16

مارس
2019

بازگشایی دفتر خدمات محلی در جزیره پرنس ادوارد توسط IRCC

Posted By : کاناداهوم/ 390

با بازگشایی مجدد دفتر خدمات مهاجرتی توسط سازمان مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا در Charlottetown مرکز جزیره پرینس ادوارد، تازه واردان به PEI به زودی دسترسی ساده تری به خدمات مورد نیازشان خواهند داشت.

دفتر خدمات مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) تا زمانی که در سال 2012 بسته شد مشغول به کار بود. ولی با توجه به حدود دو برابر شدن مهاجران از دو سال پیش، دولت قصد دارد اقداماتی را جهت ارائه خدمات جدید به ساکنان جزیره انجام دهد.

Ahmed Hussen، وزیر مهاجرت کانادا درباره بازگشایی این دفتر گفت:”افتتاح دفتر Charlottetown دسترسی آسان و سریعی را به خدمات مورد نیاز برای افراد تازه وارد فراهم خواهد کرد که باعث صرفه جویی در هزینه و زمان آنها خواهد شد.”

تازه واردانی که در حال حاضر در جزیره پرنس ادوارد ساکن هستند برای دسترسی به خدمات مهمی مانند تست های شهروندی یا اثر انگشت باید به خارج از جزیره سفر کنند.

دفاتر IRCC در منطقه آتلانتیک کانادا در شهر هالیفاکس در استان نوا اسکوشیا؛ شهر فردریکتون در استان نیوبرانزویک؛ و شهر سنت جان در استان نیوفاندلند و لابرادور فعال هستند.

بازگشت خدمات محلی در جزیره پرنس ادوارد حاکی از موفقیت برنامه های مهاجرتی مانند برنامه آزمایشی مهاجرت آتلانتیک (AIPP) است که به عنوان بخشی از استراتژی رشد منطقه آتلانتیک دولت فدرال در سال 2017 راه اندازی شد.

دولت اخیرا مهلت پایانی این طرح آزمایشی 3 ساله را تا سال 2021 میلادی تمدید نموده است تا به استان های منطقه آتلانتیک اجازه دهد تا زمان بیشتری برای ارزیابی تاثیرات میان مدت و بلند مدت این برنامه داشته باشند.

دولت فدرال می گوید این دفتر جدید در جهت پشتیبانی و ایجاد رابطه نزدیک تر با کارفرمایان محلی و موسسات آموزشی ایجاد شده است که به دنبال جذب نیروهای خارجی با مهارت های مورد نیاز کشور می باشند و به رشد اقتصادی و ایجاد شغل برای کانادایی ها کمک خواهند کرد.

IRCC هنوز زمان دقیق بازگشایی دفتر شارلوت تاون در سال 2019 را اعلام نکرده است.

 

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.