18

مه
2019

بازداشت سارقان نوجوان توسط پلیس تورنتو

Posted By : کاناداهوم/ 334

[ad_1]

تورنتو- پلیس تورنتو دو پسر نوجوان 16 و 15 ساله را به اتهام ارتکاب چندین فقره سرقت در نزدیکی یکی از تقاطع های اسکاربورو بازداشت کرد.
حوالی ساعت 6 و 30 دقیقه عصر جمعه 1 مارچ، پلیس گزارش چهار سرقت جداگانه در نزدیکی خیابان های Brimley Road و Progress Avenue را دریافت کرد. بر اساس گزارش پلیس، سارقان که به صورت پیاده در منطقه تردد می کردند به قربانیان نزدیک شده و با اعمال خشونت و ایجاد درگیری فیزیکی و تهدید با چاقو، پول و اموال باارزش قربانیان را سرقت کردند.
ماموران پلیس در پی تحقیقات خود موفق به شناسایی سارقان نوجوان و بازداشت آنها شد. سارقان در هنگام بازداشت، اموال مسروقه را در اختیار داشتند.
به این ترتیب، یک نوجوان 16 ساله با چندین اتهام، از جمله: 3 فقره سرقت با تهدید اسلحه، سرقت با اعمال خشونت، همراه داشتن سلاح خطرناک، در اختیار داشتن اموال دزدی به ارزش زیر 5 هزار دلار و نقض مقررات آزادی مشروط روبرو می باشد.
متهم دوم که 15 ساله است نیز با اتهامات مختلف، از جمله: 3 فقره سرقت با تهدید اسلحه، سرقت با اعمال خشونت، همراه داشتن سلاح خطرناک، در اختیار داشتن اموال دزدی به ارزش زیر 5 هزار دلار و تهدید به وارد کردن آسیب جسمی روبرو شده است.

[ad_2]