03

مه
2019

بازار شبانه Shipyard‌ از سوم ماه می در ونکوور شمالی برپا خواهد شد

Posted By : کاناداهوم/ 397

بازار شبانه Shipyard یک بار دیگر در ونکوور شمالی برپا شده و در طول بهار و تابستان 2019 ادامه خواهد داشت.

علاوه بر گردهمایی برخی از بهترین فروشندگان مواد غذایی ونکوور، در این رویداد رایگان کشاورزان و تولید کنندگان صنایع دستی نیز همراه با کامیون‌ های غذاهای محلی حضور دارند و هر هفته برنامه های سرگرم کننده ای تا ساعت 10 شب برپا خواهد بود.

North Vancouver’s Shipyards Night Market:

میدان Shipbuilders در ونکوور شمالی از تاریخ 3 می تا 27 سپتامبر 2019 هر جمعه ساعت 5 عصر شاهد برپایی بازار پر جنب و جوش شبانه با حضور بیش از 100 فروشنده و جمعیت زیادی از مردم خواهد بود.

در این بازار می توانید انواع مواد غذایی تازه، محصولات محلی، موزیسین ها و برخی سرگرمی های دیگر را پیدا کنید.

شرکت کنندگان می‌ توانند انواع غذاها را از بیش از 40 کامیونت و ماشین فروش غذا در”hot food alley” تهیه کنند و در تمام طول تابستان نیز از انواع سرگرمی ‌های زنده لذت ببرند.

در بازار شبانه Shipyard ونکوور یک فضای باز نیز در نظر گرفته شده که در آنجا انواع نوشیدنی های محلی سرو می‌ شوند و فقط افراد بالای 19 سال می توانند به آنجا وارد شوند.

مردم ونکوور برای آغاز این بازار تابستانی محلی روز شماری می‌کنند و بسیاری از توریست ها از این جشنواره تابستانی بازدید می نمایند. پس یادتان باشد حتما سری به این بازار بزنید.

مکان برگزاری: Shipbuilders’ Square – 15 Wallace Mews, North Vancouver

زمان برگزاری: 3 می تا 27 سپتامبر 2019 از ساعت 5 بعدازظهر

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.