17

مه
2019

این هفته شفق قطبی در آسمان کانادا قابل رویت خواهد بود

Posted By : کاناداهوم/ 315

همانطور که می دانید کانادا یکی از بهترین نقاط جهان برای مشاهده آرورا یا شفق شمالی است. زمانی که ذرت باردار در طول طوفان های خورشیدی منتشر می شوند، در اثر میدان مغناطیسی وارد اتمسفر زمین شده و رنگ های دلربایی از نور را در آسمان پدید می آورند.

پس برای دیدن مجدد این پدیده طبیعی، امیدوار باشید که طی هفته جاری آسمان کانادا صاف و بدون ابر باشد چرا که در بخش‌ هایی از کشور مردم می‌توانند به لطف پدیده اتمسفری فوق العاده شفق قطبی، به تماشای یک نمایش جذاب در آسمان بنشینند.

سازمان ملی اقیانوسی و جوی آمریکا (NOAA) وقوع طوفان ژئومغناطیسی خفیف G1 را برای روزهای 15 و 16 می پیش ‌بینی کرده است. با این حال، مرکز پیش بینی آب و هوای کانادا می گوید که یک طوفان خورشیدی در شامگاه 14 ماه می به نمایش در خواهد آمد.

اگر به آسمان امشب نگاه می‌کنید مدل پیش‌بینی آرورا که توسط NOAA منتشر شده نشان می دهد که بهترین شانس تماشای شفق قطبی در کانادا برای افرادی است که در مناطق قرمز رنگ نقشه قرار داشته باشند.

برای دیدن بهتر شفق قطبی و تهیه عکس از آن بهتر است از مراکز شهری، مناطق پر نور و سایر منابع نوری در آسمان فاصله بگیرید.

حواستان باشد دوربین ‌تان را فراموش نکنید و به یاد داشته باشید که باید صبور باشید و بنشینید و از تماشای نورپردازی مادر طبیعت لذت ببرید.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.