09

مه
2019

این برنامه به پیدا کردن جای پارک مخفی و ارزان در مونترال کمک می کند

Posted By : کاناداهوم/ 443

مونترال به خاطر دشواری در پیدا کردن جای پارک اتومبیل شهرت دارد. تابلوها و علایم گیج کننده، پارکومترهای گران یا خراب و محدودیت های پارک زیادی در این شهر وجود دارد. موضوع فقط این نیست، بلکه برای پارک کردن در بسیاری از محله ها نیاز به برچسب (vignette) مخصوص پرداخت هزینه پارک می باشد.

اگر می خواهید اتومبیل خود را در فضای سرپوشیده پارک کنید، هزینه متوسط یک جای پارک در مرکز شهر مونترال 250 دلار در هر ماه یا بیشتر است!

هزینه پارکینگ روزانه نیز در برخی پارکینگ های مرکز شهر 30 دلار در روز است که اگر هر روز در مرکز شهر پارک کنید باید مبلغی معادل 900 دلار در ماه بپردازید.

حتما تابحال فکر کرده اید که آیا راهی ساده تر برای پارک ماشین در شهر وجود دارد؟

خب در حال حاضر چنین امکانی فراهم شده است. Rover Parking سرویسی است که بعد از اجرای موفقیت آمیز در تورنتو و اتاوا، اخیرا در مونترال نیز شروع به کار کرده است. Rover  یک برنامه کاربردی آسان و قابل استفاده است که این امکان را فراهم می کند تا صاحبان پارکینگ ها در هر ماه صدها دلار درآمد اضافی به دست آورند.

بر اساس اطلاعات مندرج در وب سایت این برنامه،  Rover پارکینگ های خالی و بدون استفاده را به افرادی که در جستجوی پارکینگی مناسب و ارزان قیمت هستند معرفی می کند.

Rover ادعا می کند که تجربه ای جدید را در زمینه پیدا کردن پارکینگ فراهم نموده که در آن کاربران می توانند پول کمتری خرج کرده و به روش مناسب تر و راحت تری جای پارک پیدا کنند. استفاده از این سرویس به طور معمول 35 درصد هزینه کمتری نسبت به استفاده از پارکینگ های سنتی دارد.

در حال حاضر 60 پارکینگ در برنامه Rover قابل دسترس است و روزانه بر تعداد آنها افزوده می شود. با توجه به افزایش روزافزون تعداد افرادی که در جستجوی پارکینگ هستند، انتظار می رود Rover در سال های آینده در این شهر به سرویس دهی مشغول باشد. به خاطر داشته باشید که یافتن پارکینگ در مونترال با گذشت هر سال مشکلتر می شود، بنابراین Rover می تواند به طور بالقوه به یک سرویس ارزشمند تبدیل شود.

Rover فضاهای پارک خود را بر اساس کاربرانی که پارکینگ بلا استفاده خود را در این برنامه ثبت می کنند، تامین می نماید. اگر شما فضایی برای پارک خودرو در مرکز مونترال داشته باشید، می توانید ماهانه 125 دلار درآمد کسب کنید.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.