14

مارس
2019

اکثر کانادایی‌ها از درآمد خود رضایت ندارند

Posted By : کاناداهوم/ 386

نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد که بیشتر کانادایی‌ها از میزان درآمد فعلی خود راضی نیستند و بیش از نیمی از آنها خواهان افزایش حقوق در سال 2019 هستند. تنها 13 درصد مردم از درآمد خود ابراز رضایت نموده اند.

نظرسنجی جدیدی که توسط موسسه Censuswide و از جانب وب سایت کار‌یابی indeed در کانادا انجام شده، نشان داد که تنها 13 درصد از کارمندان کانادایی که به سوالات نظرسنجی پاسخ دادند از میزان دستمزد فعلی خود راضی هستند. این میزان نسبت به آمار 17 درصدی که از نظرسنجی سال گذشته به دست آمده بود، کاهش 4 درصدی را نشان می دهد.

نتایج حاصله بیان می کنند که کاهش میزان رضایت از دستمزد باعث خواهد شد تا حداقل 53 درصد از پاسخ‌ دهندگان به نظرسنجی، خواستار افزایش میزان حقوق دریافتی خود در سال جاری شوند.

این نظرسنجی آنلاین میان هزار نفر کارمند کانادایی و به صورت تصادفی بین روزهای هشتم تا شانزدهم ژانویه 2019 انجام گرفت.

این در حالی است که امکان کاریابی در سطح کشور به طور قابل ملاحظه ای نسبت به دهه گذشته بهبود یافته است. با وجود اینکه پیدا کردن کار در برخی از زمینه های شغلی و در بعضی از مناطق کانادا همچنان چالش ‌برانگیز است، ولی نرخ بیکاری در ماه نوامبر گذشته به 5.6 درصد رسید که پایین‌ ترین میزان در طی 40 سال اخیر بوده است و از آن زمان تاکنون نیز روندی کاهشی داشته است.

مرکز آمار کانادا هفته گذشته جدیدترین آمار اشتغال را منتشر کرد که طی آن مشخص شد اقتصاد کانادا 56 هزار فرصت شغلی جدید در ماه فوریه 2019 به بازار کار اضافه کرده است که بسیار بالاتر از حد انتظار اقتصاددانان بود. زمانی که این ارقام با آمار اشتغالزایی در ماه ژانویه جمع شوند، نشان دهنده بالاترین سرعت رشد بازار کار از سال 2012 تاکنون می باشد که بیشتر این فرصت های شغلی در انتاریو ایجاد شده اند.

در این گزارش آماری آمده است که میانگین درآمد ساعتی سالانه از 2 درصد ماه ژانویه به 2.3 درصد در ماه فوریه و حقوق کارکنان دائمی نیز از 1.8 درصد ماه پیش به 2.2 درصد افزایش داشته است. اما در مجموع این افزایش حقوق ها به سختی با ‌سرعت نرخ تورم برابری می کنند.

وب سایت Indeed می گوید افرادی که در حوزه های پرمتقاضی همچون صنعت تکنولوژی فعالیت می کنند این امکان را دارند که تقاضای دستمزدهای بالاتری داشته باشند چرا که استعدادهای برتر در این زمینه ها به اندازه کافی در کانادا وجود ندارند.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.