08

جولای
2020

اهمیت کلیدی مهاجرت برای موفقیت کانادا در قرن ۲۱

Posted By : کاناداهوم/ 144

اهمیت کلیدی مهاجرت برای موفقیت کانادا در قرن ۲۱

۱۷ تیر ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

“سیاست های مهاجرتی مترقی و پیشرویی که ما همچنان اجرا خواهیم کرد مبنای موفقیت کانادا را در قرن 21 رقم می زنند.” اینها را دو وزیر کانادا آقایان مارکو مندچینو وزیر مهاجرت کانادا و نودیپ بینز وزیر نوآوری، علم و صنعت کانادا اخیرا در مقاله ای که در مورد اهمیت مهاجرت برای شکوفایی اقتصادی کانادا منتشر کرده اند نوشته اند. خانواده آقای مندچینو پس از پایان جنگ جهانی دوم وارد کانادا شدند و خانواده آقای بینز هم از هند به کانادا مهاجرت کرده اند.
امروزه این دو وزیر نمادی از مهاجران موفق کانادا هستند. این دو وزیر سیاست هایی را اجرا می کنند که همچنان به تداوم چرخه مهاجرت مثبت کانادا کمک می کند. کانادا فرصت هایی را در اختیار مهاجران قرار می دهد و مهاجران نیز برای کانادا سود و منفعت اقتصادی و اجتماعی دارند. هر دو وزیر مدافع جذب مهاجران، نیروی کار خارجی و دانشجویان خارجی به کانادا هستند. دولت فدرال کانادا برای حمایت از این ایده ها در سال 2017 Global Talent Stream را راه اندازی کرد؛ این مسیر مهاجرتی از آن زمان تا کنون ده ها هزار نیروی کار ماهر در بخش فناوری را به کانادا کشانده است و ده ها هزار شغل نیز طی این مدت در بخش فناوری ایجاد نموده است.
کانادا قرار بود طی سال جاری میلادی مهاجران بیشتری را جذب کند و رکورد سال 2019 را بشکند. اوایل سال جاری آقای مندچینو برنامه جدید خود را برای جذب مهاجران اعلام نمود. با شیوه همه گیری کرونا این برنامه با اختلالاتی مواجه شد اما مندچینو پیوسته گفته است که مهاجرت همچنان برای کانادا یک اولویت است. آقای مندچینو بار دیگر این مقاله از اهمیت مهاجرت برای کانادا سخن گفته است.
گفتنی است دو وزیر مزبور در این مقاله نوشته اند “می دانیم که تمرکز ما باید بر جذب برترین مغزها و استعدادها به کانادا باقی بماند.” نیروی کار ماهر در بخش فناوری از محدودیت های سفر به کانادا معاف هستند. علاوه بر این اکسپرس انتری و برنامه مهاجرت استانی همچنان برگزار می شوند. به محض بر داشته شدن محدودیت های کرونایی، اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا با موجی از ورود استعدادهای جهانی به کانادا مواجه خواهد شد.       

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
افزایش مهاجرت بین المللی در کانادا
رقابت انتاریو با استان های دیگر برای جذب مهاجران ماهر در سال 2019
کانادا در ماه ژانویه آغوش خود را به روی ۴۰۰۰۰ مهاجر گشود
اکثر کانادایی ها هنوز نسبت به پدیده مهاجرت و مهاجران دید مثبتی دارند
مهاجرت، مشارکت بیشتر کانادایی ها در بازار کار و شکوفایی کانادا را به همراه دارد
احمد حسین: سخن گفتن از اثرات مثبت مهاجران و پناهندگان بهترین سلاح بر علیه ترس است
مزیت بی سابقه مهاجرت برای استان های کانادا
اکثریت کانادایی ها: جذب مهاجر آنقدرها هم زیاد نیست
مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۰؛ سالی پربار برای مسیرهای استانی و منطقه ای
مهاجرت به کانادا بعد از کرونا؛ پدیده ای همچنان ارزشمند

۱۷ تیر ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.