01

مه
2019

انتاریو مسیر مهاجرتی Masters Graduate را بازگشایی کرد

Posted By : کاناداهوم/ 363

جدیدترین خبرها از این حکایت دارند که استان انتاریو دیروز مورخ ۳۰ آوریل مسیر مهاجرتی Masters Graduate را بازگشایی کرد. گفتنی است این مسیر بلافاصله بعد از تکمیل ظرفیت مسدود شد. مسیر مهاجرتی Masters Graduate یا فارغ التحصیلان مقطع فوق لیسانس همانگونه از نامش بر می آید مسیری است مختص دانشجویان خارجی که در مقطع فوق لیسانس در انتاریو تحصیل کرده و فارغ التحصیل شده اند.

این مسیر این فرصت را برای این دسته از فارغ التحصیلان فراهم می کند تا آنها بتوانند تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان انتاریو و سپس اقامت دائم کانادا ارائه کنند. این مسیر مهاجرتی بین متقاضیان از محبوبیت بالایی برخوردار است چرا که نیازی به داشتن پیشنهاد شغل از طرف کارفرمای انتاریویی ندارد.

دیروز ظرفیت ۱۰۰۰ نفری این مسیر مهاجرتی تکمیل شد. ۵ مارس بود که این مسیر مهاجرتی بازگشایی شده اما پس از دقایقی با مشکل فنی مواجه و سپس مسدود شده بود. در ۵ مارس ۳۳۳ نفر با موفقیت ثبت نام کرده بودند و در ۳۰ آوریل یعنی دیروز هم ۶۶۷ نفر و با این حساب مجموعا تعداد نفرات به ۱۰۰۰ نفر می رسد.  

آنگونه که برنامه مهاجرت استانی انتاریو اعلام کرده متقاضیانی که با موفقیت ثبت نام کرده اند ظرف ۳ روز کاری از طرف e-Filing Portal شماره تاییدیه دریافت خواهند کرد. بعد از دریافت این شماره ۱۴ روز فرصت دارید تا درخواست خود را به برنامه مهاجرت استانی انتاریو ارائه کنند وگرنه اعتبار ثبت نامشان منقضی خواهد شد.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.