31

اکتبر
2020

امتیاز بیشتر برای متقاضیان فرانسه زبان اکسپرس انتری

Posted By : کاناداهوم/ 132

امتیاز بیشتر برای متقاضیان فرانسه زبان اکسپرس انتری

۹ آبان ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

اگر به زبان فرانسه علاقه مند هستید و یا در پی آموختن این زبان خبر خوبی برایتان داریم! افراد فرانسه زبان و کلا آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که فرانسه زبان هستند در فرایند درخواست مهاجرت واجد امتیاز بیشتری خواهند بود. آقای مارکو مندچینو وزیر مهاجرت کانادا اعلام کرده است که متقاضیان مسلط به دو زبان رسمی کانادا یا متقاضیان فرانسه زبان در سیستم اکسپرس انتری امتیاز بیشتری دریافت خواهند کرد.
متقاضیان فرانسه زبان از این به بعد به خاطر مهارت های زبان فرانسه خود 25 امتیاز دریافت خواهند کرد در حالی که پیش از این تنها 15 امتیاز به خاطر زحماتی که برای یادگیری زبان فرانسه مبذول کرده بودند نصیبشان می شد. متقاضیان دوزبانه نیز از این بعد 50 امتیاز دریافت خواهند کرد که نسبت به 30 امتیاز قبلی حکایت از افزایش 20 امتیازی برای این دسته از متقاضیان دارد.
کانادا قصد دارد تا سال 2023 بالغ بر 4.4 درصد مهاجران فرانسه زبان خارج از کبک را جذب کند. این اقدام قرار است به کانادا کمک کند تا بعد از برداشته شدن محدودیت های سفر زودتر به این هدف برسد. در سال 2019 کانادا تنها 2.82 درصد مهاجران فرانسه زبان در خارج از کبک را جذب کرده است.
مندچینو گفته است “حمایت از توسعه جوامع فرانسه زبان در خارج از کبک بخشی از برنامه این دولت برای رشد اقتصادی و شکوفایی بلندمدت سرتاسر کاناداست. کمک کردن به جوامع اقلیت فرانسه زبان در سراسر کانادا کار درستی است. ما به جذب مهاجران فرانسه زبان ادامه خواهیم داد تا از شکوفایی جوامع اقلیت فرانسه زبان اطمینان حاصل کنیم.”
گفتنی است بین 2033 تا 2019 بیش از 60 هزار مهاجر فرانسه زبان به کانادا مهاجرت کرده اند.  تنها در سال 2019 این عدد  8,645 بود. اداره مهاجرت کانادا طی پنج سال پیش رو 40.8 میلیون دلار برای تحکیم وضعیت فرانسه زبانان سرمایه گذاری خواهد کرد.
درباره سیستم اکسپرس انتری
اکسپرس انتری سیستمی سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد. متقاضیانی که مایل به ارائه پروفایل اکسپرس انتری خود هستند می توانند علیرغم برقراری محدودیت های کرونایی این کار را انجام دهند. اداره مهاجرت کانادا پروفایل های جدید را می پذیرد و به درخواست های اقامت دائم رسیدگی می کند.
در سیستم CRS عوامل متعددی منجمله سن، تحصیلات، سابقه کار، تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسه ارزیابی می شوند. از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند دعوت می شود تقاضای خود را برای اقامت دائم کانادا ارائه کنند.
اداره مهاجرت کانادا معمولا هر دو هفته یک بار پذیرش های اکسپرس انتری را برگزار می کند. اخیرا اداره مهاجرت کانادا پذیرش هایی با حکم بیشتر نسبت به گذشته برگزار کرده است. در پذیرش 14 اکتوبر 4,500 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دریافت کردند. تا این تاریخ مجموعا 82,850 دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری صادر شده است.
در سال 2019 نسبت مهاجران فرانسه زبانی که دعوت به تقاضا برای اقامت دائم شده اند از 4.5 درصد در سال 2018 به 5.6 درصد رسیده است. ضمنا استان کبک کانادا سیستم مهاجرتی خاص خود را برای هدف گرفتن مهاجران فرانسه زبان اداره می کند.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
ماه اکتوبر؛ ماهِ چهار تا از بزرگترین پذیرش های مهاجرت استانی کانادا
پذیرش کم سابقه اکسپرس انتری برگزار شد
اکسپرس انتری در مرز شکستن رکورد صدور ITA قرار گرفت
اکسپرس انتری: عبور از سال پربار 2018؛ سال 2019 می تواند پربار تر هم باشد
نوا اسکوشیا، حسابداران و حسابرسان را از صف انتظار اکسپرس انتری انتخاب کرد
جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری با کاهش حداقل امتیاز برگزار شد
جدیدترین پذیرش پرینس ادوارد آیلند با صدور ۱۳۵ دعوتنامه برگزار شد
سیستم مهاجرت کانادا؛ الگویی برای کشورهای دیگر
جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری برگزار شد
جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری با دعوت از ۳۹۰۰ متقاضی برگزار شد

۹ آبان ۱۳۹۹