23

مه
2019

افزایش کمک هزینه فرزندان در کانادا

Posted By : کاناداهوم/ 333

قرار است مبلغ کمک هزینه کودک در کانادا (Canada Child Benefit) به جهت هماهنگی با هزینه های روزافزون زندگی، افزایش یابد.

وزیر کار کانادا، Jean-Yves Duclos، اعلام نمود که کمک هزینه ارائه شده به والدین دارای فرزندان زیر 18 سال، از تاریخ 20 جولای 2019 افزایش خواهد یافت. بر اساس این طرح، حداکثر کمک هزینه برای هر کودک زیر 6 سال مبلغ 6،639 دلار و برای فرزندان 6 تا 17 سال 5،602 دلار در سال خواهد بود.

سال گذشته خانواده ها می توانستند به ازای هر کودک زیر 6 سال حداکثر 6،496 دلار و برای هر فرزند 6 تا 17 سال حداکثر 5،481 دلار دریافت کنند. تغییرات اعمال شده در سال جاری سبب خواهد شد تا خانواده هایی که فرزند زیر 6 سال دارند، مبلغ 143 دلار اضافه تر از سال قبل کمک هزینه دریافت کنند. همچنین کمک هزینه CCB پرداختی به خانوارهایی که فرزند بین 6 تا 17 سال دارند، تا 121 دلار در سال افزایش خواهد یافت.

بر اساس این محاسبات، یک خانواده با دو فرزند زیر سن 6 سال می تواند در سال جاری تا 286 دلار اضافی از طریق این طرح دریافت نماید. این کمک هزینه ها مشمول مالیات نبوده و به صورت ماهانه به خانواده ها پرداخت می شوند.

زمانی که طرح حمایتی کمک هزینه فرزندان (CCB) برای اولین بار معرفی شد، قرار بود در سال 2020 مطابق با میزان تورم افزایش یابد. در عوض، لیبرال ها این تغییر را در سال 2018 اعمال کردند و این برای دومین بار است که این کمک هزینه متناسب با مخارج زندگی افزایش می یابد.

لیبرال ها طرح حمایتی CCB را به یکی از بخش های کلیدی سیاست های خود تبدیل کرده اند تا منافع آن شامل حال طبقه متوسط و افرادی که به سختی کار می کنند بشود.

به گفته دولت، در این طرح مبلغ 23.7 میلیارد دلار به حدود 3.7 میلیون کانادایی و خانواده هایشان پرداخت شده است.

این برنامه در قالب یک طرح حمایتی معاف از مالیات انجام می شود و در آغاز طرح، کمک ها به میزان حداکثر 6،400 دلار به ازای هر فرزند زیر 6 سال و مبلغ 5،400 دلار به ازای هر فرزند بین 6 تا 17 سال پرداخت می گردید. خانواده هایی که درآمد سالانه آنها کمتر از 30 هزار دلار است مشمول دریافت حداکثر کمک می باشند.

این پرداخت ها جایگزین چندین برنامه کمک هزینه دیگر که توسط دولت محافظه کار سابق ارائه شده بود، گردیده است.

طرفداران طرح جدید می گویند این برنامه کمک های شایانی به خانواده ها و کودکان آسیب پذیر می نماید، اما منتقدان می گویند مقیاس پرداخت مبتنی بر درآمد، انگیزه کار کردن را کاهش می دهد زیرا خانواده هایی که بیشتر کار می کنند و درآمد بالاتری دارند، کمک های مالی کمتری دریافت می کنند.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.