07

مارس
2020

افتتاح و تکمیل ظرفیت دو مسیر جاب آفر کارفرمای انتاریو در یک روز

Posted By : کاناداهوم/ 178

افتتاح و تکمیل ظرفیت دو مسیر جاب آفر کارفرمای انتاریو در یک روز

۱۶ اسفند ۱۳۹۸

اخبار, اخبار مهاجرت در

روز سوم مارس، دو مسیر مهاجرتی انتاریو در دسته ی جاب آفر کارفرمای انتاریو یا Ontario Employer Job Offer باز شده و با تکمیل ظرفیت و البته بروز اشکال فنی در همان روز بسته شدند. گفتنی است دسته ی جاب آفر کارفرما وابسته به برنامه مهاجرت استانی انتاریو به مهاجرانی که جاب آفر دارند اجازه می دهد تقاضای خود را جهت انتخاب شدن از طرف استان به منظور اقامت دائم کانادا ارائه کنند. متقاضیان مادام که پیشنهاد کار دائمی از طرف یک کارفرمای انتاریویی دریافت کرده باشند می توانند تقاضای خود را در کانادا یا خارج از کانادا ارائه کنند. 
برنامه مهاجرت استانی انتاریو گفته است در سوم مارس 1322 نفر با موفقیت ثبت نام کرده اند. متقاضیانی که با موفقیت ثبت نام و شماره پیگیری دریافت کرده اند 14 روز فرصت دارند تقاضای خود را که فرایند آن حدود سه ساعت زمان می برد ارائه کنند. همچنین گفتنی است که برنامه مهاجرت استانی انتاریو به پذیرش تقاضا از طریق این مسیر مهاجرت کاری در سال 2020 ادامه خواهد داد.
مهاجرت کاری به انتاریو  
سه مسیر مهاجرتی در دسته جاب آفر کارفرمای انتاریو وجود دارد:

Foreign Worker Stream: در این مسیر متقاضیان نیاز به جاب آفر در شغلی نیازمند مهارت دارند. کد این مشاغل در سیستم دسته بندی ملی مشاغل باید 0، A یا B باشد؛
International Student Stream: در این مسیر نیز دانشجویان خارجی واجد شرایط باید در یکی از مشاغل نیازمند مهارت دارای پیشنهاد شغل یا جاب آفر باشند؛
In-Demand Skills Stream: این مسیر برای نیروی کار خارجی است که در برخی مشاغل مورد تقاضا جاب آفر دریافت کرده است.

اما باید گفت که خوشبختانه دسته مهاجرتی جاب آفر کارفرما یا Employer Job Offer تنها راه مهاجرت کاری خارجی ها به  انتاریو نیست. دسته سرمایه انسانی انتاریو یاHuman Capital Category وابسته به برنامه مهاجرت استانی انتاریو متقاضیان را لزوما ملزم به داشتن پیشنهاد کار در استان انتاریو نمی کند و این دسته مهاجرتی دارای زیرمجموعه هایی برای دانشجویان خارجی فارغ التحصیل در انتاریو و نیروی کار خارجی است.
کارگرانی که واجد شرایط برنامه ای که توسط اکسپرس انتری فدرال مدیریت می شود هستند می توانند از طریق یکی از سه مسیر زیر به انتاریو مهاجرت کنند:

Ontario Express Entry: Human Capital Priorities Stream: این مسیری است برای متقاضیانی که واجد شرایط دسته تجربه کانادایی یا اسکید ورکر فدرال هستند. آنها باید سابقه کار کافی، تحصیلات و دانش زبانی مورد قبول داشته باشند؛
Ontario Express Entry: French-Speaking Skilled Worker Stream: متقاضیان دوزبانه ای که سابقه کار نیازمند مهارت دارند از طریق این مسیر مهاجرتی شانس دعوت شدن دارند؛
Ontario Express Entry: Skilled Trades Stream: این مسیر برای متقاضیانی است که در برنامه اسکید ورکر فدرال حضور دارند و در استان انتاریو دارای سابقه کار بوده و یا مشغول کار هستند.

مسیرهای مهاجرتی International Graduate هم برای فارغ التحصیلان مقطع فوق لیسانس و دکتری راه هایی را فراهم کرده است:

Masters Graduate Stream: دانشجویان خارجی فارغ التحصیل در مقطع فوق لیسانس از یکی از موسسات آموزش عالی واجد شرایط انتاریو می توانند بدون داشتن پیشنهاد کار تقاضای مهاجرت خود به انتاریو را ارائه کنند. البته لازم به ذکر است این مسیر در حال حاضر تقاضا نمی پذیرد.
PhD Graduate Stream: متقاضیانی که از یکی از دانشگاه های انتاریو مدرک دکتری یا PhD خود را اخذ کرده اند این شانس را دارند که بدون نیاز به داشتن پیشنهاد کار از طرف استان انتاریو انتخاب شوند. خبر خوب اینکه این مسیر در حال حاضر به پذیرش تقاضا می پردازد.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
بازگشایی برنامه اسپانسرشیپ والدین برای مهاجرت به کانادا
کبک از ۴۴۴ متقاضی برای دریافت گواهی انتخاب اقامت دائم دعوت کرد
تعیین تکلیف شکایت متقاضیان و دادگاهی سنخی وزارت مهاجرت کبک
در جدیدترین پذیرش ساسکاچوان برای متقاضیان اکسپرس انتری دعوتنامه صادر شد
کمک 10 میلیون دلاری کانادا برای کاریابی و ورود تازه واردان به بازار کار
مشارکت ۸۳ درصدی زنان ۲۵ تا ۵۴ ساله در بازار کار کانادا
رونمایی از برنامه های مهاجرتی جدید برای مددکاران و پرستاران خانگی
اولین پذیرش اولویت های سرمایه انسانی انتاریو برگزار شد
اصلاح گزینه های مهاجرت کارآفرینی کبک ( Entrepreneur immigration )
پذیرش جدید بریتیش کلمبیا و تغییرات در شرایط مهاجرت کارآفرینی آن

۱۶ اسفند ۱۳۹۸


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.