27

ژانویه
2020

افتتاح اولین دانشگاه فرانسه زبان انتاریو در سال ۲۰۲۱

Posted By : کاناداهوم/ 196

افتتاح اولین دانشگاه فرانسه زبان انتاریو در سال ۲۰۲۱

۷ بهمن ۱۳۹۸

اخبار, اخبار مهاجرت در

جدیدترین خبرها حاکی از آن است که استان انتاریو از دانشجویان سراسر جهان و نیز افراد دارای مهارت شغلی دعوت کرده است تا به اولین دانشگاه فرانسه زبان انتاریو بپیوندند؛ دانشجویان خارجی کلاس هایش را پر کنند و کارمندان دارای مهارت به کادر اداری آن ملحق شوند.
این دانشگاه که از سپتامبر 2021 در تورنتو افتتاح خواهد شد  Université de l’Ontario français (دانشگاه فرانسوی انتاریو) نام دارد و دوره هایی را در رشته های تکثر انسانی (human plurality)، اقتصاد جهانی، محیط زیست شهری و فرهنگ های دیجتال ارائه می کند. دوره های مدیریت، ارتباطات، مددکاری اجتماعی، حقوق و روانشناسی نیز در پاییز سال آینده با همکاری موسسات مربوطه ارائه خواهند شد.
مدیر دانش و معاون اول مدیریت این دانشگاه گفته است که  “ما با دولت استانی در حال همکاری هستیم تا از مفید بودن این دوره های درسی برای نیروی کار انتاریو و تورنتو در مشاغل مختلف اطمینان حاصل کنیم؛ هدف این است که نیروی کار مشاغلی که چندان آموزش ندیده اند و تخصص ندارند از این دوره ها بهره مند شوند”. دولت در حال حاضر مشغول ایجاد شراکت هایی در آفریقا، آسیا و اروپا به امید جذب دانشجوی خارجی است. در صورت نهایی شدن این همکاری ها، شرکا این امکان را برای دانشجویان فراهم می کنند تا با داشتن اعتبار کافی در دانشگاه فرانسوی انتاریو و موسسات مرتبط با آن به رسمیت شناخته شوند. این دانشگاه در پی آن است تا با موسسات آموزش عالی زیر وارد شراکت شود:
از بلژیک، دانشگاه های:  
    UCLouvain, Université catholique de Louvain (Louvain-la-Neuve, Woluwe-Saint-Lambert, Saint-Gilles, Mons, Tournai, Charleroi)
    ULB, Université libre de Bruxelles
    ULiège, Université de Liège (Liège, Gembloux, Arlon)
    UMons, Université de Mons (Mons, Charleroi)
    UNamur, Université de Namur (Namur)
    USL-B, Université Saint-Louis – Bruxelles (Bruxelles)
  از سنگال، دانشگاه های:
    Agence de développement et d’encadrement des PME du Sénégal
    Groupe Sup de Co Dakar
از ویتنام، دانشگاه های:
    Université Da Nang
    Université de Can Tho
    Université de commerce du Vietnam (UCV)
    Université de Hanoi
علاوه بر این به دانشجویان دانشگاه های انگلیسی زبان کانادا فرصت تحصیل به زبان فرانسه در این دانشگاه داده خواهد شد. معاول رئیس این دانشگاه گفته است که :” دانشجویانی که واحدهای خود را در دانشگاه انگلیسی زبان برداشته اند می توانند آنها را در این دانشگاه به فرانسه تحصیل و پاس کنند و به حای آنکه زبان فرانسه را تنها از طریق کلاس های آموزشی بیاموزند می توانند برقراری ارتباط به زبان فرانسه در رشته خود را فرا بگیرند”. دانشگاه های کانادایی زیر با دانشگاه مزبور وارد شراکت شده اند:
    Université Laval
    Université du Québec à Trois-Rivières
    University of Ottawa
    University of Toronto
    Ryerson University
    Université de Hearst
دانشجویان خارجی
گرچه این دانشگاه هنوز آماده پذیرش درخاست ها نیست، آمادگی خود را جهت برقراری ارتباط با دانشجویان از طریق ایمیل، تلفن و یا جلسه در فضای مجازی اعلام کرده است. دانشگاه فرانسوی انتاریو از آگوست 2020 یعنی سال جاری شروع به پذیرش درخواست ها خواهد نمود. مسئولان این دانشگاه اعلام کرده اند که چنانچه دانشجویان مایل به کسب اطلاعات بیشتر قبل از این تاریخ هستند می توانند سوالات خود را از طریق ایمیل یا تلفن مطرح کنند.
استخدام نیرو در دانشگاه فرانسوی زبان انتاریو
مسئولان دانشگاه همچنین گفته اند که فرایند استخدام نیرو و هیئت علمی این دانشگاه در شغل های اداری، مالی و تدریس طی ماه های فوریه، مارس و آوریل خواهد بود. طبق گفته معاون مدیر این دانشگاه پذیرای نیرو از همه زبان ها و فرهنگ ها بوده و مایل به برقراری توازن بین جنسیت و سن خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت دانشگاه فرانسوی زبان انتاریو بازدید نمایید.   

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

۷ بهمن ۱۳۹۸


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.