07

آوریل
2019

از ماه آینده رانندگان کانادایی به دلیل خوردن در حین رانندگی 1000 دلار جریمه می شوند

Posted By : کاناداهوم/ 411

پلیس کانادا قصد دارد مشکل حواس پرتی در حین رانندگی را از طریق وضع قوانین سخت تر که جریمه های سنگین تری را به مجرمان تحمیل می کند کاهش دهد. این اقدامات در حال حاضر بیش از پیش ضروری به نظر می رسند چراکه حواس پرتی در هنگام رانندگی بیشتر از رانندگی در حالت غیرطبیعی در استان هایی مانند بریتیش کلمبیا، انتاریو، کبک، آلبرتا، نوا اسکوشیا، مانیتوبا و نیوفاندلند و لابرادور خطرآفرین شده است.

اما حواس پرتی در هنگام رانندگی چیزی فراتر از استفاده از تلفن همراه در پشت فرمان است. با توجه به وب سایت رسمی پلیس کانادا (RCMP) حواس پرتی شامل هر چیزی است که منجر به تشخیص اشتباه راننده در هنگام رانندگی شود که شامل موارد زیر است:

در مورد مساله خوردن و آشامیدن در حین رانندگی پلیس اعلام کرده بهتر است از خوردن و آشامیدن در هنگام رانندگی خودداری شود و توصیه نموده در صورت نیاز به آشامیدن، رانندگان این کار را در هنگام توقف در پشت چراغ قرمز انجام دهند.

پلیس بریتیش کلمبیا ماه گذشته در توییتی به رانندگان یادآوری کرد که خوردن یک کاسه سوپ در هنگام رانندگی می تواند منجر به جریمه 700 دلاری و ثبت شش نمره منفی در سوابق فرد خاطی شود.

با وجود اینکه هر استان قوانین خاص خود را در ارتباط با حواس پرتی حین رانندگی دارد اما RCMP می گوید که افراد خاطی در اغلب استان ها با جریمه بیش از1000 دلار و ثبت 4 نمره منفی و احتمالا تعلیق گواهینامه روبرو خواهند شد.

سیاست های اخیر مربوط به خوردن و نوشیدن در حال رانندگی از زمان اجرای آنها بسیار بحث برانگیز بوده است. برخی از افرادی که به طور مرتب رانندگی می کنند و از نگهدارنده فنجان و لیوان استفاده می کنند از این قوانین عصبانی شده اند چرا که معتقدند امکان توجه به جاده در هنگام خوردن یک اسنک کوچک وجود دارد.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.