28

ژوئن
2020

ارزان ترین نقاط کانادا برای زندگی در ۲۰۲۰

Posted By : کاناداهوم/ 136

ارزان ترین نقاط کانادا برای زندگی در ۲۰۲۰

۸ تیر ۱۳۹۹

مقالات, مقالات تحصیلی در

سیستم سلامت و درمان همگانی، کیفیت بالای زندگی و فضای سیاسی مترقی؛ اینها نمونه هایی هستد از بهشتی به نام کانادا. بی جهت نیست که بسیاری از افراد سراسر جهان مایل به مهاجرت به این گوشه از کره زمین هستند. البته از آنجا که روی زمین و در عالم واقعیت، اصطلاحا “هر چقدر پول بدهیم آش می خوریم”، برای لذت بردن از بهشت کانادا هم هزینه های آنچنانی باید پرداخت کرد. حتما می دانید که بیشترین هزینه مخصوصا در شهرهای بزرگ متعلق به بخش مسکن است؛ و حتما هم می دانید که در شهرهای بزرگی نظیر تورنتو و ونکوور قیمت خرید و اجاره خانه سر به فلک گذاشته است. بنابراین مزایای بسیار زندگی در کانادا این کشور را به یکی از گران ترین نقاط زمین بدل ساخته است.
این بدین معنی نیست که زندگی در کانادا برای افرادی که درآمد بالایی ندارند ممنوع است؛ بلکه در این کشور نقاط ناشناخته ای وجود دارد که می توانید بی اینکه زیر بار بدهی های کلان بروید با همان درآمد اندکی هم که دارید زندگی ساده ای را برای خود تست و پا کنید، فرصت پس انداز داشته باشید و در مجاورت طبیعت زیبا از هیاهوی شهرهای بزرگ در امان بمانید. در این مقاله از کاناداهوم بر آن شده ایم تا شما را با هفت مکان ارزان در کانادا که بهشت کانادا را برایتان جهنم نمی کنند آشنا سازیم. این شهرها به ظاهر ارزان هستند اما در باطن ثروت آرامش را برای شما به ارمغان خواهند آورد.
شربروک، کبک
اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر: 475 دلار
 اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر: 405 دلار
شربروک ششمین شهر بزرگ استان کبک است و مرکز فرهنگی، اقتصادی و سیاسی Estrie است. در این شهر بیشترین تعداد دانشجویان خارجی در تمام کبک دور هم جمع شده اند؛ 40 هزار دانشجوی خارجی در 8 موسسه آموزشی این شهر مشغول به تحصیل هستند. یکی دیگر از جذابیت های این شهر طبیعت کوهستانی، رودخانه ها و دریاچه های بسیار و پیست های اسکی است. خواه مجرد یا کارآفرین باشید یا متاهل و دارای خانواده ای بزرگ، حتما در این شهر مسکن مقرون به صرفه پیدا خواهید کرد.  
مُنکتن، نیو برانزویک  
اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر: 734 دلار
 اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر: 642 دلار
شهر منکتن در قلب دریا قرار گرفته است و می توان از طریق هواپیما یا قطار به آن راه یافت. جمعیت این شهر بالغ بر 140000 نفر برآورد شده و تنها شهری است که رسما دوزبانه اعلام شده است (انگلیسی و فرانسه دو زبان رسمی این شهر هستند). شهر منکتن برای عاشقان طبیعت شهری ایده آل است چرا که در نزدیکی پارک ها و سواحل قرار دارد و سرشار است از خانه های مقرون به صرفه که پنجه به بودجه ی شما نمی اندازند.
بیش از 1.4 میلیون نفر تنها 3 ساعت با مرکز شهر منکتن فاصله دارند و به طور پیوسته از این شهر برای امور تفریحی بازدید می کنند. منکتن شهری پیشرو و چندفرهنگی است. از آنجا که 47 درصد نیروی کار این شهر به دو زبان انگلیسی و فرانسه مسلط هستند بسیاری از کارفرمایان هم مایل به استخدام افراد دوزبانه هستند. این مهارت منکتن را به مکانی ایده آل برای بیزنس تبدیل کرده است.  بنابراین جای شگفتی نیست که این شهر پر است از شرکت هایی که در زمینه فاینانس، ساخت بازی، انیمیشن و انبارداری فعالیت می کنند.
البته فراموش نکنید که اگر فاقد وسیله نقلیه هستید و یا در خانوار چندنفره خود تنها یک خودرو دارید حتما در مرکز شهر سکونت کنید تا از سیستم حمل و نقل عمومی بهره مند گردید.  اگر از ترافیک شهرهای بزرگ متنفرید حتما یک دل نه صد دل عاشق منکتن خواهید شد چرا که در این شهر زیبای کانادا به فاصله 15 تا 30 دقیقه می توانید هر جا که بخواهید بروید و عمر و وقت خود را هدر ندهید.
ثاندر بی، انتاریو
اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر: 925 دلار
اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر: 818 دلار
شهر ثاندر بی یا Thunder Bay را Lakehead می گویند چون در بالای دریاچه های بزرگ کانادا یا Great Lakes واقع شده است و دورتادور آن را پارک های ملی و طبیعت بکر احاطه کرده است. جمعیت این شهر حدود 108 هزار نفر برآورد می شود؛ همچنین گفتنی است دانشگاه لیکهد در این شهر واقع شده استف دانشگاهی برجسته که در ثاندربی و اریلیای انتاریو پردیس هایی دارد. شهر ثاندربی بهترین کیفیت هوا را در انتاریو دارد و آب آشامیدنی آن هم عالیست. از صنایع عمده که در این شهر فعالیت دارند می توان به حمل و نقل، آموزش، معدن، تولید و جنگلداری اشاره کرد.
سنت کترینز، انتاریو
اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر: 998.18 دلار
اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر: 905.56 دلار
شهر سنت کترینز را به خوبی شهر باغ ها یا Garden City نامیده اند چرا که آن را باغ ها و پارک های زیبا و سحرانگیز در آغوش گرفته اند. شهرت این شهر کوچک بیشتر ناشی از آبشارهای نیاگاراست و مردم هم غافل از این همه زیبایی دیگر در شهر. وجود آبشارهای نیاگارا برای این شهر این حسن را داشته که پارک ها و باغ های دورتادور آن محفوظ بمانند و دست جمعیت مردم به آنها نرسد.
کیچنر، انتاریو
اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر: 1, 168.33 دلار
اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر: 957.14 دلار
کیچنر به خاطر محیط شکوفای کسب و کار و مدرن بودن و پیوسته در حال گسترش بودن شناخته شده است. نرخ بیکاری کیچنر انتاریو بسیار پایین است و بیش از 374000 شغل در این شهر وجود دارد که 60 درصد آنها تمام وقت هستند. مرکز شهر کیچنر قدیمی ترین خانه ها قرار گرفته اند که تاریخ ساختشان به قبل از جنگ جهانی دوم باز می گردد. یکی از مقرون به صرفه ترین محلات کیچنر ویکتوریا هیلز است. از صنایعی که برای کیچنر بیشترین اشتغال زایی را دارند هم می توان به تولید و تکنولوژی اشاره کرد. زندگی در کیچنر شما را در مجاورت بازار کار واترلو هم قرار می دهد.
ابوتسفورد، بریتیش کلمبیا
اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر: 1,050.00  دلار
اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر: 962.50 دلار
حدود 141000 نفر شهر ابوتسفورد واقع در بریتیش کلمبیا زندگی می کنند. این شهر سومین شهر به لحاظ تراکم بالای اقلیت هاست. شهر ابوتسفورد در نزدیکی مرز ایالات متحده و فرودگاه بین المللی ابوتسفورد قرار گرفته است. فاصله این شهر تا شهرهایی نظیر ونکوور و ریچموند کمتر از یک ساعت است. از آنجا که سیستم آموزشی این شهر قوی است بسیاری از دانشجویان و خانواده هایشان در این شهر زندگی می کنند. یکی از دانشگاه های بزرگ کانادا یعنی دانشگاه فریزر ولی در این شهر قرار گرفته است. این شهر به سواحل اقیانوس و کوهستان ها بسیار نزدیک است.   
لندن، انتاریو
اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر:  1,060.87دلار
اجاره ماهانه یک آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر: 908.33  دلار
لندن بریتانیای کبیر شاید گران ترین و بزرگترین شهر جهان باشد اما لندن انتاریو اینچنین نیست! شهر لندن ششمین شهر بزرگ انتاریوست و 366000 نفر را در دل خود جای داده است. شهر لندن انتاریو قطب فستیوال های موسیقی و گالری های هنریست. لندن انتاریو از سیستم آموزشی و درمانی قوی برخوردار است. از آنجا که اکثر شهروندان این شهر را دانشجویان و پزشکان که پیوسته در حال نقل مکان هستند تشکیل داده اند بازار اجاره های کوتاه مدت هم در این شهر داغ است. از این رو لندن انتاریو برای افرادی که وقت سر خاراندن ندارند و مایل هستند اول مدتی در محله ای زندگی کنند و سپس اجاره را تمدید کرده و یا حتی خانه بخرند مناسب است.    
برای افرادی هم که قصد نقل مکان به لندن انتاریو همراه با خانواده را دارند مکان هایی نظیر Fairmont و White Oak ایده آل است. شهر لندن انتاریو نزدیک مرز آمریکا و کاناداست و از این رو برای افرادی که مرتبا سفر می کنند ایده آل است. اقلیم چهارفصل لندن انتاریو نسبت به شمال کانادا مطبوع تر و ملایم تر است. عمده دلیل نقل مکان افراد به لندن انتاریو مقرون به صرفه تر بودن آن است؛ این شهر تمام امکانات شهرهای بزرگ را دارد اما حال و هوای آن اصلا شبیه شهرهای بزرگ نیست. پارک های دنج دارد اما مرکز شهر غلغله هم دارد. این ترکیب باعث شده که لندن انتاریو برای بسیاری از تیپ های شخصیتی مناسب باشد. فضای کسب و کار لندن انتاری وهم منحصر به فرد است. بسیاری از استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک جذب لندن انتاریو می شوند. بیشترین اشتغال در این شهر در بخش های آموزش، درمان و امور مالی است.    

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
چرا استرالیا را برای ادامه تحصیل انتخاب کنیم؟
چگونه در کشور آلمان کار دانشجویی پیدا کنیم؟
پنج اشتباه رایج هنگام اخذ پذیرش و بورسیه
بهترین دانشگاه های ایتالیا برای تحصیل در خارج (بخش اول)
بهترین دانشگاه های ایتالیا برای تحصیل در خارج (بخش دوم)
هزینه های تحصیل و زندگی در آلمان
اهمیت تجربه کارآموزی/کارورزی برای دانشجوی خارجی
چگونه در کانادا در مقطع دکتری تحصیل کنیم؟
کار دانشجویی در پردیس دانشگاه های کانادا
آزمون زبان انگلیسی دولینگو؛ رقیب جدید تافل و آیلتس

۸ تیر ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.