03

جولای
2020

ادامه رسیدگی به درخواست های ویزای توریستی و eTA

Posted By : کاناداهوم/ 125

ادامه رسیدگی به درخواست های ویزای توریستی و eTA

۱۲ تیر ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

دیروز اول جولای کانادا بار دیگر شروع به رسیدگی به درخواست ویزاهای توریستی و eTA کرده است. با اینکه محدودیت های سفر به کانادا همچنان برقرار است اما اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا برای جلوگیری از انباشته شدن درخواست های در آینده، از همین الان اقدام به رسیدگی کرده است.
اداره مهاجرت کانادا همچنین بیان کرده است که به خاطر محدودیت های سفر، اکثر افراد در این برهه از زمان قادر به سفر به کانادا نخواهند بود. افرادی که بیش از 15 روز قصد ماندن در کنار خانواده خود در کانادا را دارند و یا برای اهدافی اساسی نظیر کار دارای مهارت (اسکیدورکرها) به کانادا می آیند از این محدودیت ها معافی هستند. مسافران همچنین باید به ماموران آزانس خدمات مرزی کانادا ثابت کنند که سفرشان به منظور هدفی اساسی و مهم است.  
گفتنی است اداره مهاجرت همچنین به درخواست های ویزای تحصیلی کانادا، ویزای کاری کانادا و اقامت دائم رسیدگی می کند. در حال حاضر هیچ درخواست کاغذی برای مدارک مهاجرتی این درخواست ها پذیرفته نمی شود. کانادا تدابیری اندیشیده است تا متقاضیان برای تکمیل تمام مراحل منجمله انگشت نگاری و ارائه اطلاعات بیومتریک زمان کافی در اختیار داشته باشند.
همچنین در سراسر جهان مراکز انگشت نگاری یا VAC بازگشایی شده است. علاوه بر این، افرادی که از خارج وارد کانادا می شوند باید خود را تا 14 روز قرنطینه کنند. همچنین، مسافران خارجی باید برنامه قرنطینه خود را به ماموران مرزی ارائه کنند. کانادا همچنین اعلام کرده است که محدودیت های سفر به کانادا تا 31 جولای تمدید شده است.

5
/
5
(
2

votes
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
کاهش مهلت تقاضای اقامت دائم اکسپرس انتری
کاهش حد نصاب امتیاز دراو 25 جولای
دراو 8 آگوست نوا اسکوشیا
فهرست کارفرمایان منصوب شده برنامه مهاجرتی AIPP منتشر شد
افزایش 25 درصدی مهاجرت به نیوفانلند و لابرادور نسبت به سال 2017
منیتوبا دو مسیر مهاجرتی جدید برای فارغ التحصیلان معرفی کرد
بازگشایی دسته ی اکسپرس انتری نوا اسکوشیا برای متقاضیان
پرینس ادوارد آیلند دعوتنامه های جدید صادر کرد
افزایش مبلغ ثابت کننده تمکن مالی برای کاندیدهای اکسپرس انتری
ساسکاچوان دعوتنامه های جدید صادر کرد

۱۲ تیر ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.