15

مه
2019

اجاره رایگان آپارتمان های ونکوور در تلاش برای به دست آوردن مستاجر

Posted By : کاناداهوم/ 338

با توجه به بازار اجاره مسکن در ونکوور، که دارای یکی از بالاترین نرخ های اجاره در کانادا می باشد، بسیاری از ساکنان در تلاش برای یافتن محلی مقرون به صرفه جهت سکونت خود می باشند. این قیمت های غیرمنطقی و بالا در کنار تعداد زیاد خانه های خالی موجب شده که صاحبخانه ها نیز به اندازه مستاجران دچار استیصال و ناامیدی شوند. یکی از روش هایی که مالکان برای پیدا کردن مستاجر جدید در پیش گرفته اند اجاره آپارتمان به صورت رایگان می باشد.

بله، درست متوجه شدید! بسیاری از مالکان در سرتاسر ونکوور، آپارتمان خود را به مستاجرانی که قصد اجاره داشته باشند به مدت یک ماه به طور رایگان اجاره می دهند. جالب اینکه تعداد چنین مواردی نیز کم نبوده و موارد متعدد اجاره رایگان به ویژه با جستجو در سایت تبلیغاتی Craiglist به چشم می خورد.

CBC News اعلام نموده در حال حاضر با توجه به افزایش تعداد آپارتمان های خالی، بازار اجاره توسط مستاجران اداره شده و صاحبخانه ها مجبور به ارائه مشوق ها و گزینه های خاص برای جذب مستاجران بالقوه می باشند. در واقع با افزایش تعداد آپارتمان های خالی، مستاجران امکان انتخاب بیشتری دارند.

این موضوع فقط شامل اجاره رایگان آپارتمان نمی شود بلکه به گفته CBC، مالک آپارتمانی با نام The Westminister قبول کرده که در صورت بستن قرارداد اجاره، هزینه بسته بندی و انتقال اسباب و اثاثیه مستاجران را نیز می پذیرد. دیگر آپارتمان ها نیز پیشنهاد پارکینگ رایگان یا مشوق های دیگری را در نظر گرفته اند. ماه گذشته وب سایت Narcity گزارش داد که مالک آپارتمانی در ونکوور اظهار داشته است به افرادی که یک واحد در مجتمع مسکونی وی خریداری نمایند به مدت یک سال، نان تست آووکادو به صورت رایگان ارائه خواهد داد.

یکی از آپارتمان هایی که تبلیغ آن در Craiglist دیده می شود در West End ونکوور واقع شده و با یک اتاق خواب، اجاره ای در حدود 1,905 دلار در ماه دارد. با این حال اگر شما آنجا را اجاره کنید مشمول یک ماه اجاره رایگان خواهید شد. ضمنا هزینه های گرمایشی و آب گرم نیز در قیمت گنجانده شده و امکان نگهداری از حیوان خانگی نیز وجود دارد.

برخی آپارتمان ها از این نیز فراتر می روند. آپارتمان 3 خوابه ای با اجاره ماهانه 2,599 دلار، در ازای بستن قرارداد یک ساله، یک ماه اجاره رایگان و شش ماه پارکینگ رایگان در اختیار مستاجران خود قرار خواهد داد. هزینه گرمایش و آب گرم مصرفی نیز در قیمت فوق گنجانده شده است.

با این حال، به گفته CBC امید به بهبود وضعیت بازار اجاره در ونکوور وجود دارد. در نهایت قیمت اجاره در این شهر دوباره شروع به کاهش خواهد کرد و اجاره کردن آپارتمان برای مستاجران را آسان تر می سازد.

در حالی که اکثر آپارتمان های تک خوابه اجاره بهایی در حدود 2,300 دلار در ماه دارند، انتظار می رود که قیمت اجاره در سال آینده به 1,800 دلار کاهش یابد.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.