21

مه
2019

آکواریوم ونکوور به عنوان یکی از بهترین ها در آمریکای شمالی انتخاب شد

Posted By : کاناداهوم/ 317

آکواریوم ونکوور به طور رسمی به عنوان یکی از بهترین آکواریوم ها در آمریکای شمالی نامگذاری شده است. این فهرست رسمی که شامل 10 مکان است، ونکوور را به عنوان تنها آکواریوم کانادا در نظر گرفته است.

در تاریخ 10 می 2019، آکواریوم ونکوور با افتخار اعلام کرد که به عنوان یکی از بهترین آکواریوم ها در آمریکای شمالی انتخاب شده است. این فهرست از طریق همکاری بین ده نفر ویراستار به وجود آمد و 20 نامزد را در بر می گرفت. 10 گزینه نهایی از طریق رای گیری انتخاب شدند و به نظر می رسد ونکوور از حمایت خوبی برخوردار بوده است.

ونکوور در رتبه هشتم لیست و بالاتر از آکواریوم Tennessee و آکواریوم Pacific in Long Beach قرار گرفت. به گزارش USA Today، ونکوور به دلیل دارا بودن 50 هزار گونه حیوانی و نمایشگاهی به این موفقیت دست پیدا کرده است.

این آکواریوم بزرگ نه تنها دیدنی هایی حیرت انگیز دارد، بلکه مرکز Ocean Wise نیز هست. این بدان معنی است که طیف وسیعی از دانشمندان، محققان و متخصصان حفاظت از محیط زیست در آنجا مشغول به فعالیت هستند که هدفشان تلاش برای محفاظت از اقیانوس هاست.

علاوه بر وجود انواع مختلف ماهی ها در این آکواریوم، برخی از دیگر حیوانات پشمالو مثل “تنبل ها” نیز در اینجا نگهداری می شوند. دو تنبل به نام های Hurricane و Sally با حرکات آهسته و بامزه ای که دارند لبخند را بر لب بازدید کنندگان می نشانند.

در این آکواریوم سمورهای دریایی بامزه ای نگهداری می شوند که با وسایل و ابزارهایی که در اختیار این موجودات کنجکاو قرار می گیرد، همواره مشغول بازی هستند که تماشای آنها بسیار سرگرم کننده است.

بخش شگفت انگیز درباره این موجودات مربوط به واکنشی است که به هدایای خود نشان می دهند. در روز ولنتاین و عید پاک امسال ویدیوهایی از این موجودات دوست داشتنی در سراسر کانادا پخش شد.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.